Nový, zcela původní tematický slovník s výslovností určený především mírně pokročilým až pokročilým studentům angličtiny. Přehledně rozpracovaná témata se spoustou užitečných slovních spojení ocení uživatelé napříč různými obory.
První slovník svého druhu na českém knižním trhu přináší na více než 400 stranách. Sllovník je určen studentům, pedagogům, překladatelům a všem českým zájemcům o islandštinu, stejně jako islandským zájemcům o češtinu.
Učebnice kromě výkladového textu a nejrůznějších zajímavostí ze života spisovatelů obsahuje také ukázky vybraných literárních děl a otázky usnadnující jejich rozbor.
Publikace se věnuje tematickým celkům obecného vymezení veřejné správy a správní vědy, realizaci činnosti veřejné správy a zachovávání zákonnosti při jejím výkonu.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.