Nejprodávanější tituly v roce 2021
encyklopedie

Soupis památek historických a uměleckých v Království českém od pravěku do polovice 19. století. XXXVIII., Politický okres Prachatický
Soupis památek historických a uměleckých v Království českém od pravěku do počátku 19. století; Sv. 38. Politický okres Prachatický.

Encyklopedie akčního filmu
Větší, hlasitější a lepší.

Encyklopedie akčního filmu

Encyklopedie jehličnatých stromů a keřů
Unikátní publikace, ve které je obsaženo přes 230 druhů jehličnanů a přes 2 000 jejich kultivarů, variet, forem a subspécií, přináší ucelený přehled jehličnanů ve středoevropském a částečně i jihoevropském prostoru a představuje tak nepostradatelný zdroj informací pro všechny zájemce o jehličnaté dřeviny.

Encyklopedie jehličnatých stromů a keřů

1000 tenisek
Každá teniska má svůj vlastní příběh a tato informacemi a zajímavostmi nabitá kniha obsahuje1000 barevných fotografií tenisek, které nejvíce ovlivnily světovou teniskovou kulturu, od značky Air Jordans po Stan Smiths.

1000 tenisek

Dinosauři a prehistorická zvířata
Velká kniha dinosauři a prehistorická zvířata Dinosauři všech období, dinosauři všemožných tvarů a nejrůznější velikostí, detailní popisy a ilustrace těchto ohromný živočichů a také mnoha dalších zvířat která žila spolu s nimi.

Dinosauři a prehistorická zvířata

Jak vidí zvířata?
Pokud jste si někdy kladli otázku, jak vnímají zvířata svět kolem nás a je vám líto, že se jich nemůžete zeptat.

Jak vidí zvířata?

Kdo to tady bydlí?
Většina zvířátek někde přebývá. Kouzelný příběh o hledání domova vás seznámí s příbytky zvířátek

Kdo to tady bydlí?

Kouzelný svět bakterií

Pojďte s námi na úchvatný výlet do miniaturního světa bakterií Všude kolem nás, i v nás, se rozprostírá okem neviditelný svět plný těch nejmenších, nejstarších a nejúžasnějších tvorů na Zemi – bakterií.

Kouzelný svět bakterií

LETADLA
V této knize se dozvíš spoustu zajímavostí o historii i současnosti letadel, o letištích, o technice, která se používá, apod. Ale nejen to. Ke každé kapitole patří obrázek, na nějž se zatoulalo několik předmětů, které tam nepatří.

LETADLA

Objevujeme: Hasiči
Zábavní box pro školáky obsahuje knížku s fakty a zajímavostmi o práci, vybavení i historii hasičů, obří magnetickou tabuli a puzzle s více než 80 magnetkami.

Objevujeme: Hasiči

Příručka pro mladé přírodovědce - HMYZ
Věděl jsi, že existuje více než milion nejrůznějších hmyzích druhů? Hmyz je tak malý, že nemá vůbec žádný problém s tím, aby se přizpůsobil jakýmkoli klimatickým podmínkám i typu prostředí. Proto ho můžeme najít všude.

Příručka pro mladé přírodovědce - HMYZ

Školákův obrazový atlas - Život v mořích a oceánech
Školákův obrazový atlas Život v mořích a oceánech tě provede světem pod (ale i nad) mořskou hladinou. Seznámí tě s živočichy a životním prostředím moří a oceánů celého světa. Poznáš, jak se jednotlivá vodstva odlišují a co je naopak spojuje.

Školákův obrazový atlas - Život v mořích a oceánech

Vesmír
Když se večer podíváte na nebe, spatříte stovky malých hvězd. Některé jsou zářivě jasné, jiné jen lehce poblikávají, všechny se ale zdají být daleko. Ve skutečnosti se nacházejí ještě dál a jsou tajuplnou součástí obrovského vesmíru.

Vesmír

Vikingové
Chceš se dovědět spoustu zajímavostí o Vikinzích? Krásná kniha plná hledání a překvapení. Děti se podívají do bájného světa neohrožených bojovníků. Poznejte jejich každodenní život, jací byli mořeplavci, jací obchodníci, jací válečníci.

Vikingové

Cesta na Ostrov pokladů

Pravé pirátské dobrodružství už čeká! Interaktivní kniha se samolepkami i lodním deníkem.

Tohle je příběh Franty Rybníka, který se ocitl na pirátské lodi. Chce se stát pirátem! Zatím ale myje palubu.

Cesta na Ostrov pokladů

Hravé strašení

Objevte nejslavnější strašidelná místa na světě pomocí kouzelných trojbarevných čoček. Zelená vám pomůže prohlédnout si světoznámá místa jako Drákulův hrad nebo londýnský Tower, červená vám přiblíží jejich historii.

Hravé strašení

Po stopách posvátného skarabea
Tajemství egyptských faraónů ožívají v interaktivní knize pro malé zvídavé archeology! Ema a Martin letí do Egypta, protože chtějí najít vzácného skarabea a stát se slavnými archeology.

Po stopách posvátného skarabea

Proč? Jak?: Největší objevy v dějinách
Víš, kdy byly vynalezeny brýle? Nebo proč jsou galeony tak slavné? A jak veliké jsou moderní teleskopy?

Proč? Jak?: Největší objevy v dějinách