Reprezentativní obrazová publikace na křídovém papíře představí rozsáhlý výběr ze snímků fotografky Martiny Řehořové, které mapují obnovu mariánského sloupu v Praze na Staroměstském náměstí od roku 2008 do současnosti.
Athénská škola malíře Raffaela patří k nejslavnějším a nejpůsobivějším výtvarným dílům vůbec. Tento výjev skrývá velké tajemství, které dosud unikalo odhalení. Kniha přináší poznání toho, co se na obraze skutečně odehrává, ...
Malíř a fotograf Antonín Střížek odpovídá dílem, které nám připomíná, že není dort jako dort a kravata jako kravata. Tvoří v klasických žánrech zátiší nebo krajinomalby.
Balík tří katalogů k výstavám Cena Jindřicha Chalupeckého z let 2017 – 2019 zachycuje
vývoj a proměny Ceny v posledních letech. V katalozích jsou vždy představené všechny
finalistky a finalisté jednotlivých ročníků a pozvaní zahraniční hosté.
Oldřich Hamera (1944) je bez vší pochyby jedním z nejoriginálnějších umělců, spojujících ve své osobě hned několik talentů. Vedle výtvarného, je nezpochybnitelně i literární, pedagogický a rétorický. Přesto zůstal ve stínu.
Rozsáhlá výstava Theodora Pištěka Angelus v Domě umění v Brně je doprovázena stejnojmenou knihou, editovanou Martinem Dostálem a v grafické úpravě Zdeňka Zieglera a Jana Boučka.
Přestože se Jaroslav Veris a jeho práce může směle řadit mezi špičku českého výtvarného umění dvacátého století, nebyla dosud vydána žádná komplexní monografie shrnující jeho tvorbu a osobní život.
Publikace Anatomie skoku do prázdna představuje umělecká díla a realizace, které vznikly jako bezprostřední reakce na násilné potlačení pražského jara vojsky Varšavské smlouvy v roce 1968.
Nová publikace historika umění Ivana Havelky nám přibližuje život, malířské dílo i význam zakladatele evropské moderní malby, k jehož odkazu se hlásili impresionisté.
Monografie je splátkou letitého dluhu významnému autorovi, jehož dílo bylo v Čechách, přes jeho úzkou vazbu k Praze a zásadní zásluhy o rozkvět české kultury, téměř zapomenuto.