Nejprodávanější knihy v roce 2021 - pravěk

Dějiny Chorvatska -10%
Kniha mapuje dějiny Chorvatska od starověkých Ilyrů přes antickou periodu spjatou s obsazením země Římany, příchod Slovanů, začátky chorvatského království až k osmisetletému období, kdy bylo Chorvatsko spojené personální unií s uherským státem.

Dějiny Chorvatska

Evropa, náš domov -10%
Jak se Evropa vyvíjela od starohor přes dobu ledovou až po antropocén? Jak žili Evropani v průběhu času a jaké objevy změnily jejich život?

Evropa, náš domov

Velké dějiny zemí Koruny české I. -15%
První díl obsáhlé práce mapuje dějiny českých zemí od prvního osidlování až do roku 1197.
pravěk

Velké dějiny zemí Koruny české I.

Dinosauři a další pravěká zvířata -10%
Chceš vědět, kde byla objevena první fosilie tyranosaura nebo kde se nacházela loviště obávaných velociraptorů? Představíme ti více než čtyřicet dinosaurů a mnoho dalších zvířat.
pravěk

Dinosauři a další pravěká zvířata

Příběh života -10%
Sledovat vývoj života na naší planetě během uplynulých milionů let – od nepatrných jednobuněčných organismů v prekambrických mořích přes obrovské dinosaury až po savce a Homo sapiens – je fascinující zážitek.

Příběh života

Umělecké řemeslo v pravěku -10%
Dosud nepřekonaná kniha celosvětově uznávaného archeologa o technologii řemesla v českomoravském pravěku.

Umělecké řemeslo v pravěku

Encyklopedie pravěkých pokladů v Čechách -10%
Kniha shrnuje údaje o více než 900 pravěkých a raně středověkých depotech nalezených v Čechách, počínaje hromadnými nálezy kamenných nástrojů z mladší doby kamenné a konče denárovými poklady první poloviny 11. století.

Encyklopedie pravěkých pokladů v Čechách

Dolní Věstonice - Pavlov -10%
Publikace navazuje na předchozí autorovy knihy o evoluci člověka a počátcích umění. Předmětem zkoumání je tentokrát každodenní život našich předků, příkladem naše nejslavnější paleoantropologická a paleolitická lokalita.

Dolní Věstonice - Pavlov

Morava v době ledové -10%
Kniha, která na příkladu Moravy v době ledové ukazuje, jak napínavá je paleontologická práce, čím vším se zabývají kvartérní studia a jaké, dosud neznámé, otázky bude nutné v budoucnosti řešit.

Morava v době ledové

Země před dinosaury -63%
Kniha s množstvím ilustrací přibližuje život na Zemi před 370 miliony let, kdy se objevila první čtyřnohá zvířata, až do období největšího rozšíření dinosaurů před 200 miliony let.

Země před dinosaury