Nejprodávanější tituly v roce 2021
grafický design

Stavitelé: Pocta řemeslníkům, kteří nejsou. Spiritos creativos. Ilustrovaný stavební deník - František Štorm
Povinnost vést stavební deník vyplývá ze zákona. Je-li veden výtvarníkem, není divu, že smíchá technická data s vlastní fantazií. Polovinu knihy tvoří 36 kreseb tesařskou, zednickou a truhlářskou tužkou.
grafický design
Ukázky

Stavitelé

314 Kč
Význam tradice pro typografii - Jan Tschichold
Tato drobná knížka je novým vydáním textu přednášky významného typografa Jana Tschicholda, kterou pod názvem „Význam tradice pro typografii“ proslovil na podzim roku 1964 v Památníku národního písemnictví v Praze.
grafický design

Význam tradice pro typografii

185 Kč
Kreativní písmo – Jak na to - Gabri Joy Kirkendallová, Laura Lavenderová, Julie Manwaringová, Shauna Lynn Panczyszynová
3
(1x)
Inspirativní rady, techniky a nápady pro ručně psané písmo a uměleckou tvorbu
grafický design

Kreativní písmo – Jak na to

359 Kč
Codex Aigas - Jan Čumlivski, Juraj Horváth, Michaela Kukovičová
Tato česko-anglická publikace mapuje historii vydávání tiskovin, které vznikly na půdě Ateliéru ilustrace a grafiky UMPRUM 2003–2018.
grafický design
Ukázky

Codex Aigas

630 Kč
Ladislav Sutnar - Design in Action (angl.): Prague – New York -  kolektiv
Anglické vydání monografie o životě a díle jednoho ze světově nejvýznamnějších tvůrců i teoretiků grafického designu. Proslavil se především svou americkou tvorbou v oblasti vizuální komunikace.
grafický design

Ladislav Sutnar - Design in Action (angl.)

1 443 Kč
Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů - Emily Pottsová, Felix Sockwell
S ikonami se lze setkat kdykoli a kdekoli, dokonale vyladěnými firemními systémy vizuální identity počínaje a všudypřítomnými emotikony konče. Z poutavých, vtipných obrázků se postupem času vyvinul mezinárodně srozumitelný symbolický jazyk.
grafický design

Řeč ikon: Design a tvorba účinných vizuálních symbolů

359 Kč
Klíč k novověké paleografii: Schlüssel zur Paläographie der Neuzeit - Ivana Ebelová
4
(2x)
Praktická pomůcka pro zvládnutí čtení raně novověkých a novověkých paleografických textů (od počátku 16. do počátku 20. století). Soustřeďuje se na dva základní typy písma – české a německé novogotické pímo.
grafický design
Ukázky

Klíč k novověké paleografii

200 Kč
Typografie filmových titulků: Úvodní titulky v československém hraném filmu 1945–1993 - Andrea Vacovská
Publikace Typografie filmových titulků je zaměřena na produkci a výtvarnou úroveň titulků v československém hraném filmu v období znárodnění kinematografie od čtyřicátých do raných devadesátých let.
grafický design

Typografie filmových titulků

405 Kč
Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů - Robin Kinross, Marie Neurath
Kniha je potřebnou pomůckou pro pochopení základních historických vlivů na současnou kulturu infografiky a jejího propojení s digitálními technologiemi.
grafický design

Transformátor: principy tvorby Isotypových grafů

297 Kč
Vidět knihu/Knižní grafika Josefa Čapka - Alena Pomajzlová
5
(1x)
Třetí díl ediční řady Moderní česká kniha je věnován tvorbě Josefa Čapka. Zaměřuje se především na nejviditelnější část práce pro knihu - na obálky, kterými se Čapek ve dvacátých letech minulého století výrazně zapsal do dějin moderní knižní kultury.
grafický design

Vidět knihu/Knižní grafika Josefa Čapka

1 403 Kč
Zobrazuji 1 - 10 z 28 položek
1 2 3 > >>