Nejprodávanější tituly v roce 2021
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit - Dan Faltýnek, Tomáš Feřtek, Miroslav Marcelli, Stanislav Mikeš, Miroslav Petříček, Andrea Slováková, Marie Větrovcová, Zbyněk Vybíral - 10%
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

200 Kč
180 Kč
Proměny novinářské etiky - Václav Moravec - 10%
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
média a komunikace
Ukázky

Proměny novinářské etiky

495 Kč
446 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace
Ukázky

Manuál copywritingu

254 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

254 Kč
Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová,  kol.
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč
Media life: Život v médiích - Mark Deuze
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Pytláci textů: Televizní fanoušci a participativní kultura - Henry Jenkins - 10%
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli „na přání“.
média a komunikace

Pytláci textů

499 Kč
449 Kč
Umění úspěšné komunikace: Jak správně naslouchat, řešit konflikty a mluvit s druhými lidmi - Andreas Basu, Liane Faust
Díky této ojedinělé knížce se naučíte úspěšně komunikovat s druhými lidmi, jednat otevřeně a zároveň empaticky naslouchat a nalézat řešení, která ocení obě strany.
média a komunikace
Ukázky

Umění úspěšné komunikace

144 Kč
Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval - Martin Charvát - 10%
Monografie se zabývá medialitou díla Karla Teigeho a Vítězslava Nezvala, dvou vůdčích postav českého poetismu, z pohledu filozofie médií.
média a komunikace

Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval

226 Kč
203 Kč
Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky

Čtvrtá revoluce

220 Kč
V síti dezinformací: Proč věříme alternativním faktům - Jiří Táborský
(1x)
Ústřední témata knihy jsou šíření dezinformací v online prostředí a psychologie davu.
média a komunikace
Ukázky

V síti dezinformací

229 Kč
Jak říct ne sociálním sítím: Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Chloe Ramsden - 10%
Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu.
média a komunikace

Jak říct ne sociálním sítím

49 Kč
44 Kč
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 - Petra Koudelková (ed.) - 10%
Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími?
média a komunikace

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

180 Kč
162 Kč
Byznys etiketa a komunikace - Ladislav Špaček
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty…
média a komunikace
Ukázky

Byznys etiketa a komunikace

349 Kč
Koupení novináři - Udo Ulfkotte - 10%
(2x)
Poznáte, jak je s vámi manipulováno – a budete vědět, kým a proč. Závěrem vám bude jasné: Názorová rozmanitost je teď už jenom simulovaná. Protože naše „zprávy“ jsou často čirým vymýváním mozků.
média a komunikace

Koupení novináři

369 Kč
332 Kč
O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát - 10%
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace

O nových médiích, modularitě a simulaci

340 Kč
306 Kč
Kdo řídí internet: Iluze o světě bez hranic - Jack Goldsmith, Tim Wu - 15%
Tato kniha vypráví příběh o Internetu, který v 90. letech 20. století začal narušovat moc jednotlivých státních správ, a následném boji vlád o ovládnutí nového média. Je to také příběh smrti snu o kyberkomunitách, které si vládnou samy.
média a komunikace

Kdo řídí internet

298 Kč
253 Kč
Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací - Mária Andrášiová, Aleš Bednařík - 10%
Komunikace mezi lékařem a pacientem patří mezi základní zdroje důvěry pro vztah nemocný – lékař.
média a komunikace

Komunikace s nemocným

399 Kč
359 Kč
Odprezentuj: Průvodce přípravou prezentace - Marek Hrkal

Připravte se na cestu k poutavým prezentacím. Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady.

média a komunikace
Ukázky

Odprezentuj

279 Kč
Černá kniha České televize - Jiří Hroník, Petr Žantovský - 10%
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
média a komunikace

Černá kniha České televize

40 Kč
36 Kč
Zobrazuji 21 - 40 z 83 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>