Kniha je určena uživatelům nejrozšířenějšího tabulkového kalkulátoru MS Excel, kteří s ním již získali základní zkušenosti a potřebují si rozšířit své znalosti o pokročilejší operace.
Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech.
Po knize Hradla, volty, jednočipy přichází autor s volným pokračováním, v němž se od základů číslicové techniky přesuneme ke konstrukci složitějších obvodů - totiž vlastních počítačů.
Kniha CyberCrime obsahuje technické části, které čtenářům pomohou orientovat se ve světě malware, phishingu, darknetu, botnetů a dalších, pro ne zcela technicky zaměřeného uživatele matoucích a odstrašujících pojmů.
Přemýšleli jste někdy o tom, jak byl vytvořen filmový plakát, co jste viděli v kině, a ta super reklama na zadní stránce časopisu? Nebo jak by vypadala obyčejná fotka, kdybyste k ní přidali pár neotřelých hollywoodských efektů?
Kniha seznamuje čtenáře s programováním paralelních toků výpočtu – obvykle označovaných jako podprocesy neboli vlákna (anglicky thread) – v rámci jednoho programu v programovacím jazyce Java.
Nenechte si ujít tři knížky, plakát a originální visačku!
Naučte se triky užitečné pro stavby epických základen, procvičte si postřeh při pátrání po zákeřném creeperovi a vyzkoušejte si v oficiální Knize kvízů, co všechno víte o světě Minecraftu.
Proč se vlastně věnuju youtuberství? Často se mě na to ptá opravdu velká spousta lidí. Tak jsem se rozhodl, že všem odpovím, a dal jsem dohromady 10 důvodů, proč dělám to, co dělám.