Pracovní sešit Koumák pro páťáky je určen dětem z 5. ročníku základních škol, které se zajímají o svět kolem sebe, baví je pídit se po informacích, přemýšlet a jimž běžné školní úlohy připadají snadné a banální.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Příručka obsahuje 18 kapitol, které pokrývají všechny základní tematické okruhy z oblasti běžného styku s cizinci, ať už turistického, společenského nebo obchodního. Učebnice je určena studentům v kurzech a na školách, ale i samoukům.
Další díl učebnice češtiny jako cizího jazyka navazující na předchozí dva díly A1 a A2 je určen zájemcům z řad dospívajících a dospělých, kteří potřebují ovládnout češtinu na úrovni B1.
Publikace vychází již v 12. přepracovaném a aktualizovaném vydání a reaguje na nové trendy v přijímacím řízení v českém vysokém školství, kde se u přijímacích zkoušek začínají masivně testovat obecné studijní předpoklady.
Gamebooková kniha vypráví napínavý příběh dvou současných dětí, Vojty a Klárky, které se nedopatřením dostanou do minulosti a ocitnou v Praze Rudolfa II.
Učebnice má především vytvořit správné představy o základních pojmech a vztazích v elektrotechnice, o jejich používání při řešení technických problémů v praxi.
Učebnice je určena zejména studentům oborů zaměřených na problematiku finančních trhů vyučovaných na ekonomických či právních vysokých školách, ale mohou ji využívat i ekonomicky orientované střední školy.