Zvuková učebnice obsahující dvě audio CD s 850ti nejpoužívanějšími španělskými obraty namluvenými rodilými mluvčími a brožuru s přehledně vytištěnými texty nahrávek rozdělenými do 56 tématických okruhů.
Projekt je pětidílná učebnice angličtiny, jejíž první díl je určen pro začátečníky. Základní témata, se kterými učebnice pracuje, motivuje studenty k aktivnímu používání angličtiny.
Projekt je pětidílná učebnice angličtiny, jejíž první díl je určen pro začátečníky. Základní témata, se kterými učebnice pracuje, motivuje studenty k aktivnímu používání angličtiny.
Nejen ti, kteří budou studovat na přírodovědeckých nebo lékařských fakultách, ale všichni vzdělaní středoškoláci se budou stále častěji setkávat s pojmy z genetiky.
Známý český historik a popularizátor historie vybral a poutavě napsal nejzajímavější příběhy z české historie od nejstarších dob po současnost. Kniha určená zahraničním turistům a studentům. Publikace ve španělštině.
Sbírka navazuje na dvoudílnou učebnici Fyzika pro střední školy (autoři: Lepil, Bednařík, Hýblová), která je určena pro školy s menším počtem vyučovacích hodin fyziky.
Čítanka je součástí ucelené koncepce pro výuku Českého jazyka na 2. stupni základních škol. Nabízí široký výběr textů, které jsou zvoleny, aby pokryly všechny důležité oblasti učiva 7. ročníku.
Pracovní sešit je koncipován tak, aby žákům inovativním a poutavým způsobem přiblížil učivo dějepisu. Prostřednictvím ilustrací a barevných reprodukcí dobových hmotných pramenů vzbuzuje u žáků větší zájem o tento předmět.
Pracovní sešit je koncipován tak, aby žákům inovativním a poutavým způsobem přiblížil učivo dějepisu. Prostřednictvím ilustrací a barevných reprodukcí dobových hmotných pramenů vzbuzuje u žáků větší zájem o tento předmět.
Učebnice pro 9. ročník je koncipována tak, aby žákům inovativním a poutavým způsobem přiblížily učivo dějepisu. Prostřednictvím ilustrací a barevných reprodukcí dobových hmotných pramenů vzbuzuje u žáků větší zájem o tento předmět.
Procvičovací sešit je vytvořen pro potřeby důkladného procvičování a zafixování probíraného učiva matematiky. Na jeho tvorbě se podílel široký kolektiv učitelů s bohatými teoretickými znalostmi i praktickými zkušenostmi z vyučování matematiky.