Nejprodávanější Kniha v roce 2021
média a komunikace
Kniha
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace
Regulace médií
Vojtěch Šimíček
221 Kč
Kniha
As seen on The Daily Show, an illustrated portrait of the Donald J. Trump Twitter account, with analysis and 'scholarly' commentary from the writers of The Daily Show and an introduction by Trevor Noah.
média a komunikace
The Daily Show Presidential Twitter Library
179 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností.
média a komunikace
Dynamické reklamy
David Bauckmann
179 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která – byť v podstatě nevyřčeně – operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze.
média a komunikace
Mediální smrt konsenzu
Markéta Škodová
,
Michala Škrábová
,
kol.
234 Kč
Kniha
E-Kniha
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Paul McGee
287 Kč
Kniha
Bazar
V Nové ekologii médií autor shrnuje stále složitější strukturu krajiny médií v Evropě, včetně vlivu, které média mají (nebo nemají), na demokratizaci společnosti.
média a komunikace
Ukázky
Nová ekologie médií
Karol Jakubowicz
300 Kč
Kniha
E-Kniha
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti.
média a komunikace
Masová komunikace a veřejné mínění
Josef Dubský
,
Karol Murdza
,
Lukáš Urban
269 Kč
Kniha
Vzrušující pokračování bestselleru "Jak novináři manipulují" vypráví příběhy o reportérech ze zpravodajských organizací, kteří více dbají na svou politickou korektnost než na objektivitu reportáží předkládaných veřejnosti.
média a komunikace
Arogance
Bernard Goldberg
135 Kč
Zobrazuji
61 - 70
z
68
položek
<<
<
1
..
5
6
7