Nejprodávanější knihy - leden 2022

O čem víme prd
Proč má vesmír maximální povolenou rychlost? Co (nebo kdo) útočí na zemi malinkatými superrychlými částicemi? Co je temná hmota a proč si nás nevšímá?

O čem víme prd

Matematický vesmír
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Vesmír v kostce
Bohatě ilustrované pokračování fenomenálního bestselleru Stručná historie času, v němž autor uvádí čtenáře do fascinujícího světa obecné relativity a kvantové mechaniky.

Vesmír v kostce

Objevuj! Vesmírné objevy
Obrázková knížka mapuje cestování do vesmíru. Objevte s dětmi poutavý svět raket, raketoplánů a vesmírných stanic! Dozvíte se, jak se astronauti oblékali, co jedli, jak zvládali přistání na Měsíci nebo pobyt ve volném kosmu.

Objevuj! Vesmírné objevy

Kosmonauti na pokraji smrti
Od Gagarinova letu se stali kosmonauti nefalšovanými hrdiny doby, ovšem málokdo domýšlel rizika, která podstupují – dokud se neobjevily zprávy o mimořádných potížích během jejich výprav, což obě velmoci studené války nerady přiznávaly.

Kosmonauti na pokraji smrti

Záhady kvantového světa
Komiks, který vám objasní základy kvantové fyziky od známého francouzského vědce T. Damoura.

Záhady kvantového světa

Profesor Astrokocour: Hranice vesmíru
Výpravná obrazová encyklopedie pro děti, která sklidila obrovský úspěch hned po svém anglickém vydání, přiblíží všechna tajemství vesmíru – od velkého třesku po planety Sluneční soustavy.

Profesor Astrokocour: Hranice vesmíru

Částice na konci vesmíru
Kterak nás honba za Higgsovým bosonem dovedla až na práh nového světa

Částice na konci vesmíru

Jupiter
Dostává se vám do rukou kniha vynikajícího popularizátora astronomie Ivana Havlíčka, kniha, která je odrazem lidského umu, fantazie a nezkrotné touhy po poznání. Již první průkopníci astronomie spatřili na Jupiteru neuvěřitelné detaily.

Jupiter

Tajemství vesmíru odhaleno
Kniha přináší, na základě nových, vědě zatím neznámých důkazů, novou vizi zániku, vzniku a současného stavu vesmíru, podstaty hmoty a prostoru, gravitace a mnoha dalších dějů ve vesmíru. Přináší i nové objevy, není však v souladu s dnešní vědou.

Tajemství vesmíru odhaleno