Manažer koučem je učebnicí základů koučování pro manažery a vedoucí pracovníky – tedy pro ty, kdo netouží koučovat na profesionální úrovni, ale chtějí se naučit používat koučovací techniky.
Kde najít skutečnou radost? Jak zapřáhnout sílu rozumu ve svůj prospěch? Co je skutečným měřítkem úspěchu? Jak zvládat vztek? Jak nalézt smysl života? Jak překonat zármutek? Odpovědi na tyto i další otázky jsou jádrem stoické filozofie.
Knížka odkrývá tajemství přesvědčivé komunikace. Představuje více než padesát manipulativních technik a ukazuje způsoby, jak je rozpoznat a bránit se jim.
Seznam osudově špatných rozhodnutí v byznysu je dlouhý: příliš silná či slabá důvěra v inovace, podcenění konkurence, lpění na prodělečných akvizicích... Jsou lídři stojící za kolapsy firem skutečně tak nezkušení, nebo přímo špatní? Určitě ne!
Kim Scottová přichází po bohatých zkušenostech s vedením týmů v Silicon Valley s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Svěže napsaná kniha je návodem pro lídry, manažery nejrůznějších úrovní ...
Po bestsellerech Zázračný úklid a Žít s radostí vychází nová kniha slavné Marie Kondo, která svou inspirativní metodu úklidu nyní přenesla na oblast zaměstnání.
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci.
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Stres patří k nejhorším moderním zabijákům. Vyvolává či zhoršuje řadu chorob, urychluje stárnutí a podepisuje se na mnoha obtížích. Tato publikace se věnuje stresu, který patří v současnosti k nejčastějším, stresu spojenému s prací.
Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce - dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci.
Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i peníze.