Nejprodávanější tituly - leden 2022

Nekonečno v dlani
Autor řady bestsellerů nádherně srozumitelnou a vtipnou formou přibližuje komplikované vědecké teorie stojící za padesáti pozoruhodnými skutečnostmi, jež nám pomáhají pochopit složitou podstatu naší existence.

Nekonečno v dlani

Kompaktní vesmír
Vydejte se s námi na výlet od známých planet naší sluneční soustavy až do miliardy světelných let vzdáleného hlubokého vesmíru!

Kompaktní vesmír

Vesmír jako na dlani
Autor využil lidské představivosti, která je každému dána, a popisuje a vykládá složité fyzikální pojmy a mechanismy pomocí obrazů a vizuálních představ.

Vesmír jako na dlani

Bosonahé příběhy
Tato kniha je plná příběhů o putování světem vnitřním i vnějším a zároveň svědectvím toho, že s partnerstvím, rodinným životem a rodičovstvím život nekončí. Naopak, nabízí krásnou příležitost objevit a realizovat sebe samé.

Bosonahé příběhy

Živý vesmír
Věda tradičně tvrdí, že vesmír byl vytvořen z netečné hmoty a prázdného prostoru. Duane Elgin shromažďuje mimořádné důkazy z kosmologie, biologie a fyziky o tom, že vesmír není mrtvý, ale naopak výjimečně živý, ...

Živý vesmír

Slunce dalekohledem
Každou vteřinu se na Slunci něco děje, a aby se zájemci o toto dění mohli na Slunce dívat, vyšla tato publikace. Zájemci o studium Slunce mají dnes vhodnou astronomickou literaturu i techniku.

Slunce dalekohledem

Trhlina ve stvoření světa
Tato kniha byla napsána pro každého, koho zajímá, jak podivuhodné vědecké objevy ovlivňují náš pohled na svět a pomáhají utvářet naši kulturu.

Trhlina ve stvoření světa

Život a smrt planety Země
Kniha je nejen životopisem naší planety jako vesmírného tělesa, ale i portrétem vzniku a vývoje života. Navíc přináší sugestivní pohled do vzdálené budoucnosti Země, založený na analýzách mladého vědního oboru zvaného astrobiologie.

Život a smrt planety Země

Jak vesmír přišel ke svým skvrnám
Jedna z nejvýraznějších osobností soudobé kosmologie rozvíjí ve své knize hypotézu o tom, že vesmír je prostorově konečný, přestože nemá žádné hranice.

Jak vesmír přišel ke svým skvrnám