Nejprodávanější tituly - leden 2022
média a komunikace
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která – byť v podstatě nevyřčeně – operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze.
média a komunikace
Mediální smrt konsenzu
Markéta Škodová
,
Michala Škrábová
,
kol.
234 Kč
Kniha
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace
O nových médiích, modularitě a simulaci
Martin Charvát
306 Kč
Kniha
E-Kniha
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané. Monografie o bulváru je více zaměřena na obtížné definování tohoto fenoménu, na jeho historii i současnost.
média a komunikace
Co je bulvár, co je bulvarizace
Barbora Osvaldová
162 Kč
Kniha
E-Kniha
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky
Základy teorie krizového managementu
Emil Antušák
,
Josef Vilášek
130 Kč
Kniha
E-Kniha
Kniha představuje přehlednou syntézu základních pohledů na charakter a poslání žurnalistiky a nabízí teoretické základy pro její zkoumání a reflexi. Díky přístupnému stylu zpracování ji ocení nejen odborná veřejnost.
média a komunikace
Žurnalistika a společnost
Denis McQuail
288 Kč
Kniha
E-Kniha
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky
Proč cítím to, co ty
Joachim Bauer
212 Kč
Kniha
E-Kniha
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci.
média a komunikace
Úvod do dějin tištěných médií
Pavel Večeřa
89 Kč
Kniha
E-Kniha
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace
Minimum akademického bontonu
Iva Holmerová
80 Kč
Kniha
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systému docházelo v České republice po roce 1989. Průběh a podoba takzvané strukturální transformace českých médií je zde zmapována na příkladu českého lokálního a regionálního tisku.
média a komunikace
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová
247 Kč
E-Kniha
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi.
média a komunikace
Ukázky
Mediální komunikace pro management
Vojtěch Bednář
195 Kč
Zobrazuji
31 - 40
z
43
položek
<<
<
1
2
3
4
5
>
>>