Nejprodávanější tituly - listopad 2022

Paralelní světy
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Realita není, čím se zdá
Jedním z největších problémů moderní teoretické fyziky je kvantování gravitace, které se snaží propojit tři pilíře moderní fyziky: obecnou relativitu, kvantovou teorii a statistickou fyziku.

Realita není, čím se zdá

Dále než Einstein
Příběh fyziky je komplikovaný a dobrodružný. Po staletí se fyzikové noří stále hloub do tajemství přírody, vyvíjejí nové přístroje, které pomáhají některá tajemství rozluštit a jindy zas vedou k objevení nových záhad.

Dále než Einstein

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem
Na jaře roku 1610 vydal Galileo Galilei nevelký spisek Hvězdný posel, věnovaný florentskému vévodovi Cosimovi II. Medicejskému, v němž jako první popsal pozorování oblohy pomocí dalekohledu a oznámil objev Jupiterových měsíčků.

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem

Zábavná matematika a logika pro bystré děti
Podpořte matematické nadání svých dětí!

Zábavná matematika a logika pro bystré děti

Stručnější historie času
Nová verze světového bestselleru Stručná historie času. Stephen Hawking ve spolupráci s Leonardem Mlodinowem si dali za cíl především usnadnit pochopení obsahu. Knihu doplnili také řadou nových poznatků z oblasti fyziky a kosmologie.

Stručnější historie času

Atlas vesmíru pro děti
Nádherně ilustrovaný atlas s šesti velkými rozkládacími mapami odhalí všem malým zájemcům skrytá tajemství blízkého i vzdáleného vesmíru.

Atlas vesmíru pro děti

Fyzika nemožného
Autora ve své knize zkoumá, nakolik už věda pokročila a nakolik jsme se přiblížili realizaci technologií, jež zatím fungují jen ve science-fiction. Ukazuje, jak lze simulovat neviditelnost, číst lidské myšlenky, atd.

Fyzika nemožného

Jak číst čísla
Data, grafy a analýzy nás dennodenně obklopují a narážíme na ně v médiích i při hospodských debatách. Statistiky nám slouží jako nepostradatelná opora při orientaci ve světě, a přece je čím dál víc zpochybňujeme....

Jak číst čísla

Náš vesmír počátkem 21. století
Kniha volně navazuje na předchozí titul "Náš vesmír" vydaný několikrát od roku 2000.Obsahuje výběr nejnovějších zajímavých záběrů, které doplňuje odborný text obou autorů, rozšiřující všeobecně vzrůstající zájem o astronomii nejenom u odborníků.

Náš vesmír počátkem 21. století