Nejprodávanější tituly - únor 2022

Encyklopedie drahých kamenů
Encyklopedie drahých kamenů z pera významného českého gemologa Karla Maříka přináší odborným i laickým čtenářům přehled 189 druhů drahých kamenů, rozdělených do 5 kategorií dle frekvence používání a vzácnosti.

Encyklopedie drahých kamenů

Geniální psi
Seznámíme se se psy, kteří zvládli tisíce slov a zaměříme se i na to, jak psy cvičit. Nechybí ani trocha historie: Jak se vůbec z vlka stal pes a co všechno může obnášet domestikace?

Geniální psi

Kvantová mechanika I.
První díl moderní dvoudílné učebnice kvantové teorie představuje ucelený a samostatný úvod do nerelativistické kvantové teorie, který čtenáře dovede od formální stavby teorie k archetypálním úlohám, teorii symetrie kvantových systémů a pohybu spinu.

Kvantová mechanika I.

Okrasní ptáci
Kniha seznamuje začátečníky i pokročilejší chovatele s nejdůležitejšími poznatky, potřebnými ke zvládnutí úspěšného chovu okrasných ptáků.

Okrasní ptáci

Přehled středoškolské matematiky
Přehled obsahově a metodicky navazuje na středoškolské učebnice matematiky.

Přehled středoškolské matematiky

Hydrochemie
Těžiště knihy spočívá ve shrnutí geneze, výskytu, vlastností a významu jednotlivých anorganických a organických složek vod a ve studiu procesů ovlivňujících jejich distribuci a cirkulaci v prostředí.

Hydrochemie

Organická chemie
Učebnice organické chemie J. McMurry: Organic Chemistry patří mezi standardní příručky, podle kterých se studenti na řadě amerických univerzit (a nejen amerických) učí základům moderní organické chemie a která se dočkala řady aktualizovaných vydání.

Organická chemie

1 440 Kč
Ptáci našich zahrad
S touto přehlednou knihou, plnou výstižných fotografií, snadno dokážete poznat a určit ptáky, kteří se pohybují v zahradě. Autorka zvolila neobvyklou metodu a rozdělila hlavní zahradní ptáky do tří kategorií podle velikosti.

Ptáci našich zahrad

Základy biologie, ekologie a systému bezobratlých živočichů
Kniha je určena především studentům bakalářských oborů biologie, čemuž odpovídá i množství a hloubka probírané látky.

Základy biologie, ekologie a systému bezobratlých živočichů

Fraktalista

Otec fraktální geometrie Benoit Mandelbrot (1924–2010) líčí ve svých pamětech zevrubně svou životní a vědeckou dráhu, která byla téměř stejně kostrbatá jako objekty, jejichž studiem se proslavil.

Fraktalista

Jupiter
Dostává se vám do rukou kniha vynikajícího popularizátora astronomie Ivana Havlíčka, kniha, která je odrazem lidského umu, fantazie a nezkrotné touhy po poznání. Již první průkopníci astronomie spatřili na Jupiteru neuvěřitelné detaily.

Jupiter

Měsíc známý i tajemný
Kniha známého brněnského astronoma Pavla Gabzdyla je tentokrát věnována Měsíci velmi netradičním způsobem a je určena všem pozorovatelům vesmírného dění bez rozdílu.

Měsíc známý i tajemný

Osudová přitažlivost gravitace
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Veveřácká kronika
Autorka zachycuje sedmileté každodenní pozorování divoké veverky Pinky, která se usídlila v těsné blízkosti samoty, kde autorka žije. Intimní, zasvěcený a především čtivě napsaný pohled do soukromého života divoké veverky.

Veveřácká kronika

Gödel, Escher, Bach
Hlavním cílem této mimořádné knihy na pomezí metamatematiky, informatiky, filozofie a kognitivní psychologie je zkoumání, co jsou a odkud se berou základní atributy člověka - vědomí a inteligence.

Gödel, Escher, Bach

Matematická kniha
Autor nás ve 250 stručných kapitolách provádí důležitými milníky historie matematiky a otevírá před námi svět plný nesmírných záhad a krásy.

Matematická kniha

Základy. Knihy XI-XII
Čtvrtý a předposlední díl postupně vydávaného nejzásadnějšího díla evropské vzdělanosti. Kniha přináší opět rozsáhlé úvodní originální studie Petra Vopěnky o tématech: Roviny a přímky, Planimetrie a stereometrie, Tělesové úhly.

Základy. Knihy XI-XII

Kameny od A do Z 2
Průvodce světem nejzajímavějších krystalů, více než 200 nových lečivých kamenů. Volné pokračování knihy Kameny od A do Z.

Kameny od A do Z 2

Atlas migrace ptáků ČR a SR
Autoři touto knihou zpřístupňují široké veřejnosti výsledky kroužkování ptáků a po švédsku, Velké Británii, Norsku a Dánsku jsme dalším státem, který vydal publikaci tohoto zaměření. úvodní část je věnována historii a metodice kroužkování ptáků.

Atlas migrace ptáků ČR a SR

Drůbež a její chov
Zájem o chovatelství stále stoupá a odráží přirozenou touhu značné části lidské populace po kontaktu s živými tvory a přírodou vůbec.

Drůbež a její chov