Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - březen 2022

Výpravy do divočiny
Žijící legenda a průvodce sérií Zázračná planeta z produkce BBC, sir David Attenborough, vypráví příběh začátku své kariéry přírodovědce, dokumentaristy a popularizátora.

Výpravy do divočiny

Českem od severu k jihu - Stezka středozemím
Další ze série dálkových tras České republiky Via Czechia je na světě.

Českem od severu k jihu - Stezka středozemím

Čísla nelžou
Celosvětově uznávaný kanadský vědec českého původu nás ve své knize bere na faktografickou výpravu za poznáním. 71 tematických kapitol přináší kromě nových informací a fascinujících příkladů z energetiky, dopravy či ekologie také odpovědi na otázky typu: Proč elektrická auta zatím nejsou šetrná k životnímu prostředí? Proč je těžké předpovědět, jak zlá bude probíhající pandemie? A jak lidstvo a vynálezy moderního světa ovlivňují život na naší planetě?

Čísla nelžou

Fenomén Vltavín
Vše co potřebujete vědět o vltavínech, které jsou typickým českým kamenem a zároveň světovou přírodní raritou. Kniha pro širokou veřejnost plná zajímavých informací a názorných barevných fotografií. Proč jsou tak vzácné a oblíbené?

Fenomén Vltavín

Život na naší planetě
Přírodopisný bestseller vědce Davida Attenborougha, podle kterého Netflix natočil stejnojmenný dokument Alarmujícím svědectví o stavu planety od uznávaného přírodovědce a tváře populárních dokumentů BBC.

Život na naší planetě

Objevuj svět zvířat – Podivní, divocí, úžasní!
Zapomeňte na klasickou encyklopedii plnou notoricky známých skutečností! Profesor Tim Flannery už dokázal mnohé: objevoval nové živočichy, vykopával kosti dinosaurů nebo se potápěl v řekách plných krokodýlů.
přírodní vědy

Objevuj svět zvířat – Podivní, divocí, úžasní!

Půda a život civilizací
Jsme si téměř jisti, že budoucí krajina bude vyžadovat návrat ke starým technikám péče o půdu a les, ale zároveň se neobejdeme bez nejnovějších technologií a experimentů se způsoby zavlažování, novými plodinami a lesními dřevinami.

Půda a život civilizací

Metrická společnost
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.

Metrická společnost

O spaní před spaním
K čemu jsou sny? Co je to půlnoční slunce?

O spaní před spaním

Stromy mě znají jménem
Přírodní zahrada využívá hlavně místní rostliny a vytváří prostředí, které svědčí lidem i přírodě. Kniha popisuje příběhy sedmi domácích přírodních zahrad a zaměřuje se i na praktické stránky.

Stromy mě znají jménem