Nejprodávanější tituly - březen 2022

Tajuplný svět virů a bakterií
Máte doma zvídavé děti? Zajímá je věda a biologie? Kladou vám často všetečné otázky, na které neumíte odpovědět? Nevadí! Kupte jim knihu Tajuplný svět virů a bakterií.

Tajuplný svět virů a bakterií

Zábavná matematika a logika pro bystré děti
Podpořte matematické nadání svých dětí!

Zábavná matematika a logika pro bystré děti

Atlas sopek
Sopky rozpálené aktivní i ty, které odpočívají letitým spánkem odjakživa vzbuzovaly hrůzu lidí, ale také je inspirovaly k řadě otázek.

Atlas sopek

Jóga pro děti
Jóga nabízí skvělé možnosti, jak do běžného dne doma, ve školce nebo na prvním stupni základní školy vnést radost z pohybu a uvolnění. Autorky představují na 30 obrázkových kartách pozice a sledy cviků speciálně vybraných pro cvičení s dětmi.

Jóga pro děti

Venku
Kolem nás je tolik věcí, které stojí za objevení. A taky tolik otázek. Kdo tu zanechal kůži a proč? Jak se pohybují žížaly? A mají nos? Proč ptáci zpívají? Žijí u nás želvy? K čemu jsou rostlinám květy? Proč spí netopýři hlavou dolů?

Venku

Velká kniha mladého technika
Velká kniha mladého technika přináší spoustu zajímavostí ze světa strojů a přístrojů, pohledů do jejich historie i aktuálních žhavých novinek.

Velká kniha mladého technika

Pod zemí, pod vodou
Další fascinující kniha autorů bestsellerových Map. Po obrázkovém putování kolem světa přichází čas na pozoruhodnou výpravu do nitra země a hlubin oceánů.

Pod zemí, pod vodou

Já se taky zpovídám
Autor v této bohatě ilustrované knize nabízí čtenářům text, který je může doprovázet po celou dobu přípravy na první svatou zpověď. Vede dialog s dětmi, ptá se na jejich zkušenosti, nabízí jim své názory, vysvětluje úryvky z Písma svatého.

Já se taky zpovídám

Orbis Sensualium Pictus
Dárkové vydání spisu Jana Amose Komenského v pevné vazbě, s luxusním přebalovým papírem a reliéfní ražbou na titulu, která by neměla chybět v žádné škole ani v rodinné knihovně.

Orbis Sensualium Pictus

Vědecké kladivo

Zábavná sbírka odpovědí na otázky moderní vědy od populárního youtubera. V dnešní době informačního chaosu existuje řada rozšířených mýtů – a vědecké kladivo je tady od toho, aby je rozbilo napadrť.

Vědecké kladivo

Do hlubin
Kniha, v níž děti za pomoci kapitána Záhady poznají tajemství a krásy podvodního světa, stejně jako úskalí jeho objevování.

Do hlubin

Fyzika je hra pro 2. stupeň ZŠ
Fyzika patří mezi předměty, které bývají považovány za složité a obtížně pochopitelné.

Fyzika je hra pro 2. stupeň ZŠ

Hmyz a jiní drobní živočichové
V této knize najdeš asi 85 druhů hmyzu, pavouků a dalších drobných živočichů, kteří se u nás vyskytují nejčastěji a které bychom měli znát.

Hmyz a jiní drobní živočichové

Pohádky pro malé kutily

Pojďte s námi tvořit ze dřeva a přírodnin do nádherné přírody České Kanady plné zvířátek a dobrodružství. Máte doma tak jako já tvořivě a kreativní dítě? Nevíte, jak zabavit svoje ratolesti? Sami rádi vyrábíte z přírodnin?

Pohádky pro malé kutily

Rodinná Bible - Příběhy, meditace a modlitby na každý den
Tato kniha obsahuje 365 biblických témat. Každé z nich je doplněno o myšlenky nebo otázky, které mohou pomoci dětem i dospělým hlouběji poznat biblické poselství a získat povzbuzení pro všední den.

Rodinná Bible - Příběhy, meditace a modlitby na každý den

Šifry pro děti
Více než 100 rozmanitých šifer čeká na odvážlivce, který se pokusí prolomit jejich tajný kód!

Šifry pro děti

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů
Astronomické objevy nabírají každým rokem na větším tempu. Některé zcela zásadně mění náš dosavadní pohled na uspořádání vesmíru.

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů

Alenka v říši GIFů
Rádi trávíte čas online? Tak to byste měli vědět, jak se bezpečně na sítích pohybovat, čemu se vyhnout a na co si dát pozor.

Alenka v říši GIFů

Byl jednou jeden život - mozek
Komiksové zpracování kultovního animovaného seriálu!

Byl jednou jeden život - mozek

Jirkův vesmírný lov pokladů
Fantastická cesta vesmírem při hledání vesmírného pokladu je plná nejen neuvěřitelných dobrodružství Jirky a jeho kamarádů, ale i nejnovějších vědeckých poznatků o vesmíru a také úvah předních světových vědců.

Jirkův vesmírný lov pokladů