Nejprodávanější knihy - květen 2022 - objevování vesmíru

Stručná historie času -10%
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Hyperprostor -15%
Michio Kaku vykonal další dobrodružnou výpravu po hyperprostoru. Seznamuje laického čtenáře s teorií superstrun a zábavně a srozumitelně ho uvádí do problematiky vyšších dimenzích.

Hyperprostor

Astronomie - druhý díl - 100+1 záludných otázek -10%
Kniha zodpovídá 101 otázek kolem dějících se procesů ve vesmíru. Opírá se o nejnovější poznatky v oboru. Napsaná je pro nadšené pozorovatele večerní oblohy i širokou veřejnost se zájmem o astronomii.

Astronomie - druhý díl - 100+1 záludných otázek

Profesor Astrokocour: Hranice vesmíru -10%
Výpravná obrazová encyklopedie pro děti, která sklidila obrovský úspěch hned po svém anglickém vydání, přiblíží všechna tajemství vesmíru – od velkého třesku po planety Sluneční soustavy.

Profesor Astrokocour: Hranice vesmíru

Matematický vesmír -10%
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Paralelní světy -10%
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů -10%
Astronomické objevy nabírají každým rokem na větším tempu. Některé zcela zásadně mění náš dosavadní pohled na uspořádání vesmíru.

Vesmír - Přehled nejnovějšího výzkumu a objevů

Astronomie - 100+1 záludných otázek -10%
Zájemci o astronomii dostávají do rukou dlouho očekávané nové, zcela přepracované vydání knihy z roku 2003. První vydání chybělo již několik let na trhu, protože astronomie se tak překotně vyvíjí, že nové poznatky jsou na denním pořádku.

Astronomie - 100+1 záludných otázek

Jirkův vesmírný lov pokladů -10%
Fantastická cesta vesmírem při hledání vesmírného pokladu je plná nejen neuvěřitelných dobrodružství Jirky a jeho kamarádů, ale i nejnovějších vědeckých poznatků o vesmíru a také úvah předních světových vědců.

Jirkův vesmírný lov pokladů

Sluneční soustava dalekohledem -10%
Vypravte se s námi za nočními svítícími oblaky, polárními zářemi, meteory, zodiakálním světlem či umělými družicemi.

Sluneční soustava dalekohledem