Nejprodávanější e-knihy - červen 2022

Matematický vesmír
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Do kosmu krok za krokem

Krok za krokrem o fascinujícím oboru, který stojí na samotném vrcholu technologického pokroku lidstva. Poutavý průřez historií kosmonautiky od prvních, často neúspěšných kroků přes prudký rozvoj až po slibně se vyvíjející současnost. Kniha systematicky, krok za krokem, provádí čtenáře atraktivním odvětvím kosmonautiky tak, jak se v průběhu času vyvíjela.

Do kosmu krok za krokem

Hermeneutika a metaforika čísel
Kniha je věnována genezi současného chápání pojmu čísla, které je mnohotvárné.

Hermeneutika a metaforika čísel

Stručné odpovědi na velké otázky
Hawking ve své poslední publikované knize určené širokému okruhu čtenářů zkoumá řadu z největších záhad vesmíru, i potenciální problémy, kterým čelí nebo může čelit lidstvo na naší domovské planetě.

Stručné odpovědi na velké otázky

Dobývání vesmíru pozemšťany
Kniha představuje nejen vesmírné technologie současné a budoucí, ale taky ukázku toho, co se děje s lidským tělem ve vesmíru - zda tam jde plakat, zda-li mohou pít astronauti alkohol nebo jak hoří svíce a chová se voda, stav beztíže a mnoho dalšího .

Dobývání vesmíru pozemšťany

Jak vyložit svět - Objevování moderní vědy
Kniha Výklad světa je fascinující zprávou o tom, jak dějiny fyziky ovlivnily naše uvažování a vývoj lidstva.

Jak vyložit svět - Objevování moderní vědy

Řád času
Autor, přední teoretický fyzik, spolutvůrce smyčkové kvantové gravitace, ale také výtečný spisovatel, se ve své nejnovější knize zabývá tajemstvím času, možná vůbec největší záhadou světa.

Řád času

Život 3.0
Kniha švédskoamerického kosmologa Maxe Tegmarka je věnovaná umělé inteligenci a jejímu dopadu na lidskou civilizaci.

Život 3.0

Kvantová mechanika II.
Druhý díl učebnice kvantové mechaniky staví na obecných základech kvantové teorie vyložených v dílu prvním a je věnován pokročilejším partiím kvantové teorie, které jsou důležité při studiu atomárních systémů.

Kvantová mechanika II.

Kvantová mechanika I.
První díl moderní dvoudílné učebnice kvantové teorie představuje ucelený a samostatný úvod do nerelativistické kvantové teorie, který čtenáře dovede od formální stavby teorie k archetypálním úlohám, teorii symetrie kvantových systémů a pohybu spinu.

Kvantová mechanika I.