Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení.
Publikace propojuje teoretický výklad se stálým zřetelem k praxi. Autoři vydatně čerpají nejen z české, ale také zahraniční literatury o dané problematice a vycházejí také z důležitých mezinárodních dokumentů EU.
Tři výchovné principy doktorky Laury Markhamové: - Umění seberegulace - Napojování se na dítě a vytváření hlubokého vztahu - Koučink, nikoli kontrola Hlavní vzkaz autorky zní: Pečujte o emocionální vztah mezi vámi a dítětem, docílíte opravdové a trvalé změny.
Testováno na dětech od 3 do 18 let.
Na jaře ředkvičky, na podzim jablka a švestky přímo ze stromu. V zimě zásoby kořenové zeleniny, brambory a zelí. A léto? To je plné hojnosti. Dozrávají rajčata, mrkev, hrách a všechno možné ovoce.
Třetí vydání úspěšné publikace je poutavou ilustrací psychoanalytického přístupu k problémům, se kterými se ve svých ordinacích běžně setkávají dětští psychiatři, lékaři i psychologové.