Nejprodávanější tituly - srpen 2022 - fyzika, matematika, astronomie

Fyzika nemožného
Autora ve své knize zkoumá, nakolik už věda pokročila a nakolik jsme se přiblížili realizaci technologií, jež zatím fungují jen ve science-fiction. Ukazuje, jak lze simulovat neviditelnost, číst lidské myšlenky, atd.

Fyzika nemožného

Stručné odpovědi na velké otázky
Hawking ve své poslední publikované knize určené širokému okruhu čtenářů zkoumá řadu z největších záhad vesmíru, i potenciální problémy, kterým čelí nebo může čelit lidstvo na naší domovské planetě.

Stručné odpovědi na velké otázky

Jak číst čísla
Data, grafy a analýzy nás dennodenně obklopují a narážíme na ně v médiích i při hospodských debatách. Statistiky nám slouží jako nepostradatelná opora při orientaci ve světě, a přece je čím dál víc zpochybňujeme....

Jak číst čísla

Svět podle fyziky
Jim Al-Khalili mistrně osvětluje nejhlubší poznatky moderní fyziky a vysvětluje, co nám tato zásadní věda říká o vesmíru a povaze samotné reality.

Svět podle fyziky

Božská rovnice
Světoznámý astrofyzik nás tentokrát zve na pátrání po dokonalé rovnici, která by pomohla odhalit nejhlubší tajemství našeho světa a celého vesmíru.

Božská rovnice

Paralelní světy
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Astrofyzika pro lidi ve spěchu
Jaká je podstata prostoru a času? Jak se do vesmíru „vejdeme“ my? Jak se vesmír vejde do nás? Na cestě hledání odpovědí na tyto - a mnohé další - otázky neexistuje lepší průvodce než uznávaný astrofyzik a bestsellerový autor Neil deGrasse Tyson.

Astrofyzika pro lidi ve spěchu

Přehled středoškolské fyziky
Současné, 6. upravené a doplněné vydání Přehledu středoškolské fyziky obsahuje všechna témata středoškolské fyziky, která by měl znát absolvent střední školy.

Přehled středoškolské fyziky

Záhady kvantového světa
Komiks, který vám objasní základy kvantové fyziky od známého francouzského vědce T. Damoura.

Záhady kvantového světa