Nejprodávanější tituly - srpen 2022
média a komunikace

Etické poradenství
Tato na českém trhu ojedinělá publikace přináší základní, zároveň komplexní vhled do problematiky etického poradenství ve zdravotnictví.
média a komunikace
Ukázky

Etické poradenství

209 Kč
Jak neztratit rozum v nerozumné době
(1x)
Autor odhaluje falešné představy a předsudky, které máme o světě, druhých lidech i sobě samých, a představuje nástroje, s nimiž se můžete vlastní iracionalitě postavit.
média a komunikace

Jak neztratit rozum v nerozumné době

269 Kč
O televizi
Svazek zahrnuje autorovy práce na dané téma z let 1956–2015 – eseje, příspěvky přednesené na kongresech i novinové články.
média a komunikace

O televizi

448 Kč
Tohle není propaganda
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace

Tohle není propaganda

268 Kč
Žurnalistická profese 2.0
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistická profese 2.0

120 Kč
Kritické myšlení
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace

Kritické myšlení

107 Kč
Věž a náměstí
(4x)
Niall Ferguson je uznávaný historik, autor čtrnácti knih, z nichž zná český čtenář tituly Vzestup peněz či Velký rozklad. V nové práci analyzuje podoby mocenského vlivu.
média a komunikace
Ukázky

Věž a náměstí

538 Kč
Jak rozumět populární kultuře
Českým překladem chceme nabídnout knihu, která již zřejmě zůstane klíčovým dílem, jež otevřelo cestu populární a masové kultuře z nočních stolečků na studentských kolejích do univerzitních učeben a pracoven.
média a komunikace
Ukázky

Jak rozumět populární kultuře

288 Kč
Media life
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.
média a komunikace
Ukázky

Media life

210 Kč
Proč cítím to, co ty
Knížka je určena široké laické i odborné veřejnosti, zejména rodičům, partnerům, učitelům, manažerům, psychologům a všem, které zajímá tajemství komunikace mezi lidmi.
média a komunikace
Ukázky

Proč cítím to, co ty

212 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 22 položek
<< < 1 2 3 > >>