Klíčová kniha teorie dokumentárního filmu. Je sestavena na základě odpovědí na osm otázek, například – jak se dokumentární filmy liší od ostatních druhů filmu a jaké žánry dokumentu známe.
Katalog mapuje jednu dekádu Galerie 207, která vznikla v roce 2008 v Ateliéru intermediální konfrontace jako výstavní a pedagogická platforma na akademické půdě UMPRUM.
Publikace byla vydána u příležitosti výstavy v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze k autorovým osmdesátým narozeninám a představuje průřez jeho celoživotní tvorbou.
Publikace Čínská malba přináší jedinečné pohledy na současné čínské výtvarné umění nejen očima čínských a českých teoretiků umění, ale také samotných autorů, kteří patří k nejvýznamnějším současným čínským malířům.
Cílem první monografie Jindřicha Štyrského (1899–1942) je představit jej jako všestrannou osobnost, jejíž vklad do evropského meziválečného umění byl mimořádný.
Tato unikátní reprezentativní publikace leteckých fotografií a poutavého čtení, představuje České středohoří z neobvyklého pohledu, který je pro většinu lidí nový a překvapivý. Podobná kniha o Českém středohoří dosud na trhu chyběla.
The first presentation in book form of Josef Lada (1887-1957) as a major exponent of Central European art of the 20th century, and consequently also a master of world painting.
Tato kniha je vůbec první monografií zajímavého umělce ukrajinského původu, který se začátkem dvacátých let natrvalo usadil v Praze. Jeho ilustrace do cyklů Tarzan, Biggles, Nobody, či westernů Maxe Branda se staly legendárními.