Nejprodávanější knihy - září 2022
média a komunikace
1
2
3
4
5
(4x)
Kniha
E-Kniha
Audiokniha
Jak to dopadne, když si uznávaný komentátor Jindřich Šídlo sedne s Tomášem Etzlerem, spolupracovníkem americké CNN a bývalým reportérem České televize v Číně, a povídají si o novinařině?
média a komunikace
Ukázky
Kdo ví, kde budu zítra
Tomáš Etzler
,
Jindřich Šídlo
179 Kč
Kniha
Studie se zabývají výkladem rozličných tematických celků, jenž se na stránkách Přítomnosti objevovaly, a mezi které patřil vztah médií a politiky, tematizace médií jako prostředku k osvětě a vzdělávání.
média a komunikace
Přítomnost
Martin Charvát
,
Jan Jirák
351 Kč
Kniha
E-Kniha
Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana.
média a komunikace
Vyváženost ve vysílání
Jan Křeček
,
Jan Miessler
,
Vlastimil Nečas
,
Ivan Vodochodský
269 Kč
1
2
3
4
5
(2x)
Kniha
E-Kniha
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace
Tohle není propaganda
Peter Pomerantsev
268 Kč
1
2
3
4
5
(1x)
Kniha
E-Kniha
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace
Jak opravit budoucnost
Andrew Keen
313 Kč
Kniha
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Jana Čeňková
,
Barbora Osvaldová
239 Kč
Kniha
Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na „novost“ digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze.
média a komunikace
O nových médiích, modularitě a simulaci
Martin Charvát
306 Kč
Kniha
E-Kniha
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace
Minimum akademického bontonu
Iva Holmerová
80 Kč
Zobrazuji
11 - 20
z
18
položek
<<
<
1
2