Tento text je určen především studentům hudebních oborů uměleckých škol, kteří si chtějí osvojit základní vědomosti a dovednosti z oblasti hudební psychologie a pedagogiky pro získání tzv. pedagogické aprobace.
Slovník anglických frázových sloves je potřebnou pomůckou pro laika i profesionála, stručně řečeno pro každého, kdo se chce s angličtinou vypořádat na vyšší než základní úrovni.
Tento SLOVNÍK CIZÍCH SLOV obsahuje přibližně 30 000 hesel. Zahrnuty jsou pojmy a výrazy z angličtiny, latiny a dalších jazyků. Obsahem je terminologie z oblasti přírodních věd, techniky a společenských věd, a také obecně užívané zkratky.
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání.
Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového.
Based on the success of the original edition, The Business 2.0 continues to offer Business English students the confidence, language and fundamentals skills they need to succeed in the competitive international business environment.
Publikace pojednává o tématu v pedagogické literatuře doposud opomíjeném: o spolupráci školy a rodičů. Je zaměřena především na učitele, který komunikuje s rodiči, vede třídní schůzky a nabízí rodičům další formy spolupráce.
Knížka je vhodná pro procvičování pravopisu ve škole i doma. Cvičebnice se zaměřuje na tyto jevy: párové souhlásky uvnitř slov – b, p – d, t – ď, ť – h, ch – v, f – z, s – ž, š, vlastní jména a vyjmenovaná slova.
Příručka ředstavuje jednoduchý přehled základních gramatických a lexikálních jevů, důležitých pro úspěšnou každodenní komunikaci, který je vždy po ruce.