Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom, co se stalo, co nás čeká, na co se těšíme, co máme rádi.
Spoj tečky ve směru šipek a dokonči obrázky. Najdi podobné ptáčky a spoj je čarami. Nalep samolepky tak, aby se cestující dívali ve směru letu. Nalep samolepky v naznačeném barevném pořadí...
Podívej se na pyramidu vlevo a ze samolepek dotvoř stejnou vpravo. Dokresli medvídkovi obličej. Nalep na rybníček ta zvířátka, která plavou, a na břeh ta, která žijí na souši. Dokresli vlnky na vodě a trávu na břehu..
Umí vaše dítě napsat jednotlivá písmenka tvořící slova, např. mé, jsi, pa, ale, teta, Ola, táta, sůl, anebo věty Mája mele maso. Ola má sílu. Míla má laso.
Samostatný zásobník velkého množství praktických cvičení pro sportovní přípravu dětí doplňuje, aktualizované vydání "teoretické" publikace Sportovní příprava dětí.