Nejprodávanější tituly - září 2022
ekonomie

Marketing na Facebooku a Instagramu

Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online komunikace, od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci.

ekonomie
Ukázky

Marketing na Facebooku a Instagramu

249 Kč
Mikroekonomie
V pořadí již šesté výrazně aktualizované a doplněné vydání první původní české učebnice mikroekonomie předních pedagogů VŠE v Praze je zaměřena na základní mikroekonomická témata, jako jsou rozhodování spotřebitele jakožto základu pro odvození poptávky, teorie firmy či chování podnikatelských subjektů v různých tržních strukturách.
ekonomie
Ukázky

Mikroekonomie

729 Kč
Socialismus
Téměř po sto letech od jejího prvního vydání je kniha vyvrácením ekonomie socialismu.
ekonomie

Socialismus

692 Kč
Trading in the Zone
Proč se lidem, kteří jsou jinak extrémně úspěšní, nedaří, co se týče obchodu? Rodí se snad člověk obchodníkem? Mark Douglas říká, že ne. Nezbytné je podle něj získat obchodnickou mysl.
ekonomie

Trading in the Zone

296 Kč
Zrození kmenového vůdce
(1x)
Ve firmách kmeny zajišťují, že se udělá, co je třeba udělat. Práce ale není hlavní důvod, proč kmeny vznikají. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí.
ekonomie

Zrození kmenového vůdce

350 Kč
Druhá derivace touhy I
(4x)
Úvahy ekonoma Tomáše Sedláčka se ohlíží za událostmi nabitým desetiletím. Jedná se o jednu z nejdelších a nejsouvislejších sérií úvah v českém teritoriu, která ukazuje autorovu názorovou integritu a pestrost myšlenek...
ekonomie

Druhá derivace touhy I

313 Kč
Jak hledat zaměstnance v 21. století
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám.
ekonomie

Jak hledat zaměstnance v 21. století

539 Kč
Manažerské účetnictví
Reedice vynikající domácí monografie nepopisuje pouze tradiční účetní metody a postupy;
ekonomie

Manažerské účetnictví

891 Kč
Manažerské účetnictví veřejného sektoru
Kniha je určena vedoucím pracovníkům, účetním, metodikům a analytikům obcí, měst, krajů a státních organizací. Vznikla z potřeb praxe, ve které pro účely finančního řízení a finanční kontroly nelze stávající finanční účetnictví plně využít.
ekonomie

Manažerské účetnictví veřejného sektoru

269 Kč
Marketing - Základy marketingu 2. díl
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 2. díl

234 Kč
Zobrazuji 61 - 70 z 104 položek
<< < 1 .. 5 6 7 8 9 .. 11 > >>