Publikace jsou vhodné nejen pro domácí přípravu žáčků na hodiny českého jazyka a matematiky, ale i pro učitele základních škol jako doplňkový materiál, např. pro hodiny suplování nebo krátké písemky.
Naše nová edice Procvičování - Slovní úlohy představuje další řadu cvičebnic, jejichž cílem je pomoci žákům prvního stupně ZŠ procvičit a upevnit si znalosti nabyté ve škole. Je určena žákům 2. – 5. třídy ZŠ.
Publikace obsahuje šest kopírovatelných didaktických testů připravených v souladu s požadavky na jednotnou přijímací zkoušku z českého jazyka a literatury na obory středního vzdělávání zakončené maturitní zkouškou.
To nejdůležitější z učiva přehledně, bez dlouhého hledání v učebnicích! Soubor tabulek obsahuje výběr z češtiny, matematiky a prvouky. Tabulky jsou určeny pro žáky 1.-3. tříd základní školy.
Laminátová kartička určená pro žáky 1. stupně ZŠ nabízí stručné a přehledné znázornění těch nejdůležitějších vyjmenovaných slov po B, (F), L, M, P, S, V a Z. Některá méně známá slova jsou doprovázená drobnými ilustracemi.
Laminátová skládačka určená pro žáky prvního stupně základních škol nabízí v graficky přehledné a stručné formě základní vzorce pro výpočet obvodů a obsahů obrazců a povrchů a objemů těles.
2. díl učebnice němčiny z řady Beste Freunde pro základní školy a víceletá gymnázia. Učebnice je na úrovni A1. Řada učebnic v 6 dílech vede až k úrovni B1.
Pracovní sešit k učebnici Beste Freunde (české vydání), cvičení ke gramatice, slovní zásobě i komunikačním prostředkům, trénink výslovnosti, slovníček s ilustracemi, CD-ROM s interaktivními cvičeními.
Knížka je vhodná pro procvičování pravopisu ve škole i doma. Cvičebnice se zaměřuje na tyto jevy: párové souhlásky uvnitř slov – b, p – d, t – ď, ť – h, ch – v, f – z, s – ž, š, vlastní jména a vyjmenovaná slova.
Umí vaše dítě napsat jednotlivá písmenka tvořící slova, např. mé, jsi, pa, ale, teta, Ola, táta, sůl, anebo věty Mája mele maso. Ola má sílu. Míla má laso.
Pracovní sešit doplňuje učebnici. Lze ho využít pro individuální práci žáků. Umožní jim rychle (bez zdlouhavého opisování zadání) si ověřit, jak učivu porozuměli.