Nejprodávanější e-knihy v roce 2022
česká společnost a politika

Muzea a galerie - 20%
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset.
česká společnost a politika
Ukázky

Muzea a galerie

69 Kč
55 Kč
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 - 20%
Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.
česká společnost a politika
Ukázky

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

69 Kč
55 Kč
Učitelé na vlnách transformace - 20%
Transformující se společnost prochází změnami na mnoha úrovních. Těmi hlavními dvěma jsou změny ve strukturách a kultuře společnosti. Jak se však tyto velké změny promítají do životů jednotlivců a malých společenství?
česká společnost a politika
Ukázky

Učitelé na vlnách transformace

120 Kč
96 Kč
Krach - 20%
(1x)
Autor zaměřuje svou pozornost na souvislosti vyvolané tzv. Kubiceho aférou v květnu 2006. V závěru pak vznáší veřejnou žalobu proti státnímu zastupitelství, které podle autora případ Kubice řádně nevyšetřilo.
česká společnost a politika
Ukázky

Krach

99 Kč
79 Kč
Církve a české školství - 20%
Výuka náboženství na základních a středních školách, teologické bádání na školách vysokých a zřizování církevních škol k obecné výuce všem předmětům se v posledních staletích stalo projevem náboženské svobody jednotlivce.
česká společnost a politika
Ukázky

Církve a české školství

271 Kč
217 Kč
Krajní pravice a krajní levice v ČR - 20%
Krajní pravice i krajní levice jsou politické směry, kterým je věnována značná mediální i odborná pozornost.
česká společnost a politika
Ukázky

Krajní pravice a krajní levice v ČR

288 Kč
230 Kč
Marketing symfonických orchestrů - 20%
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů.
česká společnost a politika
Ukázky

Marketing symfonických orchestrů

69 Kč
55 Kč
Jak posloucháme hudbu? - 20%
Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.
česká společnost a politika
Ukázky

Jak posloucháme hudbu?

69 Kč
55 Kč
Náboženství a moderní česká společnost - 20%
Publikace je určená především studentům humanitních a společenskovědních oborů. Je věnována analýze role náboženství v české společnosti ve 20. a na poč. 21. století a proměnám vztahu české společnosti k tomuto významnému kulturně-společenskému fenoménu.
česká společnost a politika
Ukázky

Náboženství a moderní česká společnost

254 Kč
203 Kč
Vůdcovství českých elit - 20%
Publikace autorského týmu Centra pro sociální a ekonomické strategie se zabývá často diskutovaným, ale v české společnosti málo probádaným tématem vztahu veřejnosti a elit.
česká společnost a politika
Ukázky

Vůdcovství českých elit

280 Kč
224 Kč
Zobrazuji 91 - 100 z 101 položek
<< < 1 .. 8 9 10 11 > >>