Pokud chcete mít úspěšný web, zajistěte mu lákavý obsah. Prostřednictvím této audioknihy budete o praktickém copywritingu vědět více než 95% vaší konkurence. Doslova jeho kouzlu propadnete.
Publikace se zaměřuje na mediační praxi u nás i v zahraničí, na poskytování mediace v konfliktech rodinných, etnických a komunitních, ale i v trestních, pracovněprávních, obchodních a občanskoprávních sporech.
Knížka je určena všem, kteří se chtějí snadněji a lépe učit a více si zapamatovat. Díky testu v knize zjistíte, jaký jste studijní typ a jaké metody učení jsou pro vás nejvhodnější. Dozvíte se, jak se správně motivovat, jak při učení ideálně postupovat.
Trčíte v práci, která vás k smrti nudí? Dřete se ve vlastní firmě, která se nikdy pořádně nerozjela? Nedokážete se rozhodnout, co vlastně chcete dělat? Je čas na změnu! Tato knížka vám ukáže, jak vydělávat na tom, co děláte rádi.
Autor, jenž patří k nejúspěšnějším koučům lídrů, vám kombinací otázek a akčních plánů nabídne návod, jak krok za krokem identifikovat oblasti, na něž byste se vy osobně měli zaměřit.
Jak se pozná dobrý manažer? Jaké by měl mít schopnosti, dovednosti a kompetence? Které manažerské techniky by měl umět ovládat? Na tyto otázky a mnohé další vám odpoví tato kniha.
Publikace mapuje současnou psychologii práce a organizace. Na úvod se věnuje etickým aspektům v psychologii práce a organizace a certifikaci Europsycholog, v další části se zaměřuje na nové metody (např. Vienna Test System, Hoganovy testy).