Autor s mezioborovým vysokoškolským vzděláním, praxí od technika po ministerského radu a rodinou se čtyřmi dětmi se v 54 letech začal zabývat problémy tzv. vyspělého sociálního státu.
Miloš Zeman vstup do politiky neplánoval, byl do ní vržen okolnostmi. Plánoval si úplně jinou životní dráhu. V ruce držíte unikátní knihu, jejíž hlavní součástí je Futurologický sborník z přelomového roku 1968.
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?
Sborník textů v angličtině, jejichž hlavním rysem je upřímná snaha teoretiků i praktiků dešifrovat bohaté formy aktivit kreativního průmyslu, hledat společné charakteristiky lidské kreativity a jejich uplatnění...
Kniha je určena pro všechny plátce, kteří při uplatňování DPH nepostupují podle běžného režimu – autobazary, obchodníci s uměleckými díly, poskytovatelé cestovních služeb, stavebních nebo montážních prací, bytová družstva a další.
„Cože, lobbista? Čím se tedy skutečně živíte?“ „Lze to vůbec dělat poctivě?“ „A je to legální?” „Poprvé v životě potkávám lobbistu“. Podobně začínala řada autorových rozhovorů s novináři, podnikateli, manažery, studenty, akademiky i dalšími lidmi s jinak širokým rozhledem.
Publikace Základy statistiky přináší elementární poznatky z teorie statistiky a objasňuje podstatu statistického zpracování dat a tuto exaktní vědu přibližuje jako velmi praktickou disciplínu.
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe.
Kniha slouží jako praktická pomůcka zejména pro pronajímatele a nájemce při uzavíraní smluv a řešení sporů, uvádí odpovědi na nejčastější otázky vyplývající z praxe, uvnitř naleznete i praktické vzory smluv a podání.
Jsi mladý a chceš podnikat? Tak jdi do toho!
Chceš začít s podnikáním, ale nevíš jak? Pročítáš spoustu příruček, ale všechny ti připadají složité a dlouhé? Autoři této moderní a svižné knížky ti a vtipně ukáží, jak rozjet první projekt – od nuly, skoro bez peněz.
Téma odměňování je stále aktuální. Množství příspěvků v této publikaci vytvořilo pestrou směsici pohledů na oblast odměňování optikou více právních oborů i právní historie.