Bez této knižní pomůcky se neobejdete, jste-li účetním či ekonomickým pracovníkem v nestátní neziskové organizaci! Publikace je uceleným přehledem účetních souvztažností pro nestátní neziskovky.
Guy Kawasaki, úspěšný podnikatel, mentor a autor řady knižních bestsellerů o podnikání, přichází s novinkou. Ve své knize Umění začít 2.0 popisuje základní kroky, které vás dovedou od prvotního nápadu až k samotnému rozjezdu vlastního podnikání...
Monografie poprvé přináší ucelený přehled o všech restitučních procesech v ČR, o procesech likvidací a konkurzního, resp. insolvenčního řízení státních podniků a procesu transformace státního majetku do vlastnictví obcí.
Bývalý náměstek ministra financí ČSFR Dušan Tříska je považován za jednoho z otců české privatizace. Ve své nové knize vysvětluje svůj vztah k ekonomické vědě. Kniha se člení do tří částí.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé
Kniha vychází již ve třetím, upraveném vydání a je určena především jako psychologické vádemékum pro manažery a podnikatele z různých oborů. Ocení ji však také studenti vysokých škol, kteří se připravují na řídicí práci.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
Prodej svoje know-how je úderným návodem na to, jak vzít to, co vás nejvíc baví, podlit se o to s ostatními a nechat si za to zaplatit. Je jedno, jestli podnikáte, studujete nebo hrajete na hudební nástroj.
Cílem předkládané publikace je nabídnout studentům vysokých škol ekonomických oborů a MBA studijních programů, ale i začínajícím projektovým manažerům a projektovým koordinátorům v praxi, metodickou pomůcku tzv. průvodce projektovým řízením.
Kniha o vývoji lidské mysli, o příčinách uvažování a jednání v různých situacích, a zároveň kniha praktická. Obsahuje rady, jak efektivněji myslet i pracovat, jak lépe porozumět svému myšlení i světu kolem nás.