Významným opusem legendy houslové pedagogiky Otakara Ševčíka (1852-1934) je jeho Škola smyčcové techniky. Zatímco Opus 1 představuje zásadní shrnutí Ševčíkovy progresivní metody výuky houslové hry.
Kapesní průvodce tanečními rytmy na bicí soupravu s nadneseným názvem „Když bubny tančí“ nabízí bubeníkům víceméně kompletní přehled nejpoužívanějších tanečních nebo jinak důležitých stylů.
Základy hry na kontrabas – unikátní kniha, která obsahuje základní informace o hře na kontrabas. Je zpracována podle metodiky prof. Jiřího Hudce, pedagoga na AMU v Praze a na Královské hudební akademii v Manchesteru.
Moderní škola hry na bicí nástroje je univerzální pomůckou pro hráče na bicí soupravu, určenou pro žáky základních uměleckých škol či konzervatoří, ale je možné využít ji také pro samostudium. Je elementární učebnicí v oboru.
Autor pro všechny zájemce o hru na banjo upravil 30 lidových písní a 15 koled z České republiky. Skladby jsou upraveny velmi jednoduše, většinou jen melodie a jeden hlas, který určuje harmonii. Tyto úpravy jsou vhodné i pro začínající hráče.
Do rukou se Vám dostává sbírka autorských skladeb Martina Rouse. Ty jsou žánrovým mixem historizující filmové hudby, hudby meditační a variacemi na motivy národních písní.
Tato příručka vznikla z potřeby a snahy pro ucelený a systematický postup na procvičení breaků, které by více ozdobily doprovodný rytmus ve skladbě a zpřesnily puls dob pro hraný rytmický celek.
Koncert pro violoncello a orchestr h moll op. 104, bezpochyby jeden z nejoblíbenějších kusů světového violoncellového repertoáru, je poslední skladbou, kterou Dvořák zkomponoval za svého tříletého pobytu v Americe.