Otázka vzdělání je prvním tématem pro společnost, která se chce rozvíjet. Pojem "znalostní školství" pak odkrývá, jaký charakter by měl náš vzdělanostní systém mít.
Tento praktický manuál určený učitelům a rodičům dětí s autismem nabízí jednoduché strategie, které dětem s vysokofunkčním autismem nebo Aspergerovým syndromem, které mají obtíže se zvládáním svých nálad, pomohou zmírnit negativní pocity....
Sebeobsluha, do které schopnost se samostatně obléknout patří, je činnost, jíž se děti učí od nejútlejšího věku. Málokterý rodič si ale uvědomí, co všechno sebeobsluha obnáší, jaké schopnosti jsou k ní třeba...
Předkládáme čtenářům 2. vydání (1. vydání - 2009) velmi úspěšné a zcela vyprodané knihy naší kmenové autorky psychoterapeutky a zanícené "pejskařky" PhDr. Zuzany Peterové. Život s puberťáky je po desetiletí stejný, nebo podobný ve všech rodinách.
Jak se staví letadlo? Jak postavíš hrad z písku? Jak to bude dál?
Tento soubor karet obsahuje osm krátkých dějů s tématem hry. Děti se při práci s kartami zábavnou formou učí chápat dějové posloupnosti, rozvíjejí komunikaci a logické myšlení.
Navštivte chlupáče v jejich pelíšcích nebo se s nimi vydejte na toulky přírodou… Dozvíte se o nich řadu zajímavostí, a navíc si užijete zábavu se spoustou roztomilých samolepek!
V knížkách pro děti tohoto věku je na stránce zobrazen jen jeden předmět. Vhodná jsou zvířata, ale i věci běžné potřeby. Dospělý pomáhá dítěti pochopit význam slov, rozvíjí jeho mluvní návyky.
Chuť malovat je vlastní každému člověku. Tradiční výchova, především ve škole, se snaží směřovat tuto přirozenou potřebu k umění. Zamezí-li se tomu, může se vyvinout zcela jiný projev, který Arno Stern nazývá stopou.
Růst je velké dobrodružství!
V tomto překrásném památníčku společně zachováme vzpomínky a důležitá data z mých prvních tří let: narozeniny, začátky ve školce, první zoubek i nejmilejší knížky a hračky.
Kniha o tom, jak se nezbláznit z výchovy dětí. Manuál na to, jak si z noční můry udělat jednu z velkých životních radostí a vychovat šťastné a zdravé děti.
Kniha nejprve představuje kritéria školní zralosti předškolního dítěte a nabízí seznam otázek, na které by zralé dítě mělo znát odpovědi. Dále se zabývá tím, jaké mohou být důvody k odkladu školní docházky nebo naopak k předčasnému zaškolení.
Objevujte čísla, upevňujte naučené a používejte vlastnoručně vystřižené pomůcky to vše spolu s vašimi předškolními dětmi, v souladu s pedagogikou Montessori.