Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Jakýkoliv názvoslovný systém odpovídá stupni vývoje a úrovni vědění v době, kdy vznikl, a jeho přizpůsobení novým poznatkům často vede k porušení vnitřní konzistence, vzniku paralelních nomenklaturních systémů a celkovému nárůstu komplexity.
Zvuková učebnice, s jejíž pomocí je možné se bez velké námahy naučit slovům, slovním spojením a větám, které se v každodenním styku s rusky mluvícími cizinci nejčastěji používají.
Tato učebnice, která studenty dovede přibližně na úroveň B2, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Knížka, která se Vám dostala do ruky, není klasickou učebnicí. Je spíš cvičebnicí, jež vám umožní snadno zvládnout a efektivně procvičit základní anglickou gramatiku tím, že se jí učíte přímo ve frázích.
Usnadněte si nelehký úkol, kterým je napsání bakalářské nebo diplomové práce! Vytvořit dobrou vysokoškolskou kvalifikační práci není snadné; je třeba dodržet stanovená pravidla, kterých není málo. Kniha vás přehlednou a návodnou formou provede.