Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory?
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu.
Ve stanovisku jeho autor argumentuje, že malý růst ekonomiky ovlivňuje slabá domácí poptávka podkopávaná politikou pravicových vlád, které redukují výši mezd ve veřejném sektoru.
Učebnice Jiřího Kameníčka je zasvěceným a čtivým úvodem do díla amerického ekonoma Garyho S. Beckera, který pro své ekonomické analýzy ve velké míře využívá i výsledky dalších společenských věd.
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur.
Tato kniha není odborným ekonomickým textem pouze pro ekonomy. Naopak je o každodenním kontaktu každého občana s ekonomikou. Je o zákonitostech kapitalismu, ve kterém se každý den pohybujeme. Kniha je napsána pro obyčejné občany.
Autoři v knize postihli celou základní problematiku podnikové ekonomiky. Zahrnuty jsou i podnikové funkce z oblasti organizace a řízení podniku, které jsou nezbytným předpokladem naplňování funkcí ekonomické povahy.
Publikace určená lektorům, manažerům, vedoucím týmů a personalistům umožňuje snadno a velmi efektivně zvyšovat motivaci a rozvíjet schopnosti a dovednosti týmů a jejich členů.
Pokud alespoň trochu sledujete zprávy, určitě vám neuniklo, že právě Čína je zemí, která se nejspíš brzy stane hlavní politickou i ekonomickou velmocí. V posledních letech se zbavuje nálepky „levné továrny“ a její ekonomika prožívá obrovský boom.
Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol.