Nejprodávanější Kniha v roce 2022
média a komunikace

Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi - 10%
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace

Čtvrtá revoluce

320 Kč
288 Kč
Jako bych žila dva životy: Rozhovor s Danielou Drtinovou - Milan Ohnisko - 10%
(1x)
Otevřený rozhovor básníka Milana Ohniska s výjimečnou moderátorkou Danielou Drtinovou – a také s jednadvaceti „nejbližšími a blízkými“.
média a komunikace
Ukázky

Jako bych žila dva životy

449 Kč
404 Kč
Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích - Danah Boydová - 10%
V knize popisuje autorka, jak teenageři v online světě žijí, a snaží se přiblížit to lidem, kteří o ně mají strach – rodičům, učitelům, politikům, novinářům.
média a komunikace
Ukázky

Je to složitější. Sociální život teenagerů na sociálních sítích

339 Kč
305 Kč
Jak uspět při obchodním telefonování: Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů - Miroslav Princ - 10%
V této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.
média a komunikace
Ukázky

Jak uspět při obchodním telefonování

299 Kč
269 Kč
Politická komunikace: Od res publica po public relations - Jan Křeček - 10%
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace

Politická komunikace

199 Kč
179 Kč
Jak říct ne sociálním sítím: Snadné tipy, jak se nenechat ovládnout sociálními médii - Chloe Ramsden - 10%
Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu.
média a komunikace

Jak říct ne sociálním sítím

49 Kč
44 Kč
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018 - Petra Koudelková (ed.) - 10%
Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími?
média a komunikace

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

180 Kč
162 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller - 10%
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace

Manuál copywritingu

299 Kč
269 Kč
Regulace médií - Vojtěch Šimíček - 10%
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace

Regulace médií

245 Kč
221 Kč
Američtí prezidenti mediálního věku - Dalibor Mlejnský - 10%
Kniha věnuje pozornost americkým prezidentům, které spojuje období, v němž hrála velmi důležitou úlohu média, zejména pak televize.
média a komunikace

Američtí prezidenti mediálního věku

289 Kč
260 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 62 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>