Nejprodávanější e-knihy v roce 2022

Říká se mu Banksy - 20%
Putování po stopách slavného streetartisty v komiksu Banksy je fenomén posledních desetiletí. Jeho díla překvapují náhodné kolemjdoucí po celém světe, každý z jeho nových počinů plní stránky novin a značně se zasloužil o to, že street art se dostal na výsluní uměleckého světa.

Říká se mu Banksy

Sword Art Online - Aincrad 1 - 20%
Sword Art Online je virtuální MMORPG z dílny geniálního vědce Akihika Kajaby. Jedná se o nemilosrdnou hru, ze které se nedá odhlásit a game over znamená smrt i v reálném světě.

Sword Art Online - Aincrad 1

Byl jednou jeden život – kosti - 20%
Komiksové zpracování kultovního animovaného seriálu! Vydejte se spolu s Maestrem a jeho přáteli do hlubin lidského těla. Sledujte, jak bojují s viry a bakteriemi a starají se o to, aby zůstalo zdravé a šlapalo jako hodinky.
komiksy

Byl jednou jeden život – kosti

Byl jednou jeden život - svaly - 20%
Komiksové zpracování kultovního animovaného seriálu! Vydejte se spolu s Maestrem a jeho přáteli do hlubin lidského těla. Sledujte, jak bojují s viry a bakteriemi a starají se o to, aby šlapalo jako hodinky.
komiksy

Byl jednou jeden život - svaly

Černý a bílý - 20%
Komiksové zpracování životní cesty Bobby Fishera – symbolu šachové geniality i epochy studené války.

Černý a bílý

Mimoňka - 20%

Čtvrtý díl komiksové sbírky Sarah's Scribbles! Další várka populárních internetových stripů tentokrát odhaluje ďábelskou podlost prokrastinace, úskalí kreativního procesu a roztomilost koťátek.

Mimoňka

Nanits chronicles - 20%
Originální komiksový příběh z blízké, ale i mnohem vzdálenější budoucnosti, který sleduje osudy tří hrdinů na pozadí mnohem větších událostí zásadně formujících budoucnost planety Země.

Nanits chronicles

Pasteur - Mikrobiální revoluce - 20%
Louis Pasteur je považován za otce klinické mikrobiologie a imunologie. Objevil vakcíny proti vzteklině a sněti slezinné. Životopisný komiks popisuje Pasteurovy počátky jako studenta, jeho další studia i jeho obavy. Zachycené jsou také chemické experimenty, které pak vědce vedly k rozvoji jeho teorií a lékařských objevů na nich založených.

Pasteur - Mikrobiální revoluce

Příběhy slunečních skřítků - 20%

Kombinace komiksu, obrázkového čtení a zábavných úkolů pro všechny prvňáky! Kombinace komiksu, obrázkového čtení a zábavných úkolů pro všechny prvňáky! Poblíž Slunce je základna, na které bydlí sluneční skřítci. Je plná úžasných vynálezů a také superrychlých raket.

Příběhy slunečních skřítků

Ždibřich - 20%

Komiksové stripy ze života intelektuála Ždibřich – nositel tohoto jména vám zkazí den, unudí vás k smrti, znechutí svojí povýšeností a vytočí sarkastickými poznámkami. Zrodil se, aby kritizoval, glosoval, nenechal na vás jedinou nit suchou.

Ždibřich