Nejprodávanější knihy v roce 2022
média a komunikace

Politická komunikace
Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace.
média a komunikace

Politická komunikace

179 Kč
Vyváženost ve vysílání
Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana.
média a komunikace

Vyváženost ve vysílání

269 Kč
Jak říct ne sociálním sítím
Tato kniha nabízí spoustu tipů. Ukáže vám, jak si nastavit pravidla, jak využívat sociální sítě funkčně a s rozvahou a jak si k nim vytvořit zdravý vztah. Pomůže vám udělat první krok ke šťastnějšímu „on-line" životu.
média a komunikace

Jak říct ne sociálním sítím

116 Kč
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími?
média a komunikace

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

162 Kč
Geologie médií
Geologie médií vychází z perspektivy materialistického a post-antropocentrického myšlení, které klade důraz na vztah kultury k materiálním skutečnostem, jež ji podmiňují.
média a komunikace

Geologie médií

261 Kč
Manuál copywritingu
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace

Manuál copywritingu

224 Kč
Regulace médií
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři.
média a komunikace

Regulace médií

221 Kč
Teoretická východiska informační vědy
V této monografii je formulována a řešena základní teoretická otázka informační vědy, kterou je struktura informačního univerza.
média a komunikace

Teoretická východiska informační vědy

171 Kč
Američtí prezidenti mediálního věku
Kniha věnuje pozornost americkým prezidentům, které spojuje období, v němž hrála velmi důležitou úlohu média, zejména pak televize.
média a komunikace

Američtí prezidenti mediálního věku

260 Kč
Medienwissenschaft

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

média a komunikace

Medienwissenschaft

356 Kč
Zobrazuji 41 - 50 z 73 položek
<< < 1 .. 3 4 5 6 7 8 > >>