Tato kniha je plná cvičení, která vaše dítě naučí pracovat podle předloh a psát číslice. Najdete v ní také omalovánky a úkoly, na nichž si vaše dítě rozcvičí ruku pro psaní.
Čtyři úspěšné projekty výchovně vzdělávací práce v předškolním období (Jaro, Léto, Podzim, Zima v mateřské škole), vydávané nyní v ucelené publikaci za výhodnou cenu.
Hravá pomůcka pro školáky, kteří se díky ní učí anglická slovíčka a fráze. Motanice Alphaboat je vytvořena v duchu metodiky Helen Doron English a pomáhá dětem osvojit si cizí jazyk tou nejpřirozenější formou.
Publikace osvědčené autorské dvojice dává prostor rodičům a pedagogům, aby se dlouhodobě zabývali podněcováním dítěte v době přípravy na nástup do školy.
Publikace Dopravní výchova vysvětluje ohleduplné a hlavně bezpečné chování v silničním provozu. Hravou formou představuje dětem dopravní značky či různé dopravní prostředky a ukazuje, jak se správně chovat při přecházení silnice či na křižovatce.
Moje první Matematika 3-4 roky. Zábavné a kreativní úkoly a aktivity. Výukové materiály pro začátečníky. Rady a nápady pro rodiče. Ideální materiál, který pomáhá dětem rozvíjet matematické myšlení a snadněji zvládat předškolní vzdělávání.
Již od věku dvou let začínají děti chápat jednoduché protiklady, ne vždy se v nich ale dokáží zorientovat a přiřadit k sobě správné (opozitní) dvojice a na základě toho pak pojmy i dobře užívat v běžném projevu.
Druhý zpěvník Míši Růžičkové přináší přes tři desítky dalších oblíbených dětských písniček, známých ze stovek vystoupení i z televizních pořadů pro děti, s barevnými ilustracemi.
Metodika pomůže učitelkám a ředitelkám mateřských škol zorientovat se v aktuálních otázkách předškolního vzdělávání, konkrétně v oblasti vytvoření optimálních podmínek pro vzdělávání dvouletých dětí v mateřské škole.
Angličtina zábavně nabízí dětem způsob, jak si hravě a nenásilně procvičit základní slovní zásobu a gramatiku. Veselé křížovky, spojovačky či doplňovací cvičení představují kreativní formu učení, která bude děti bavit.
Hra je již zavedeným terapeutickým prostředkem, který pomáhá odžít a zpracovat situace, které člověk prožil, případně mu pomáhá připravit se na věci, které ho čekají.
Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.