Nejprodávanější tituly - leden 2023

Stručná historie času
Kniha se stala světovým bestsellerem a byla přeložena do více než čtyřiceti jazyků. Jeden z nejvýznamnějších vědců současnosti v ní odpovídá na otázky jako: Jaká je povaha prostoru a času? Kde se vzal vesmír a kam směřuje? atd.

Stručná historie času

Paralelní světy
Známý fyzik a zkušený popularizátor vědy Michio Kaku vykresluje ve své nejnovější knize fascinující a pozoruhodný obraz vesmíru, jak jej předkládá moderní fyzika na počátku 21. století.

Paralelní světy

Atlas vesmíru pro děti
Nádherně ilustrovaný atlas s šesti velkými rozkládacími mapami odhalí všem malým zájemcům skrytá tajemství blízkého i vzdáleného vesmíru.

Atlas vesmíru pro děti

Často kladené otázky o vesmíru
Máte spoustu otázek: o prostoru, o času, o gravitaci, o pravděpodobnosti toho, že v červí díře potkáte své starší já. A všechny odpovědi najdete v téhle knize.

Často kladené otázky o vesmíru

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem
Na jaře roku 1610 vydal Galileo Galilei nevelký spisek Hvězdný posel, věnovaný florentskému vévodovi Cosimovi II. Medicejskému, v němž jako první popsal pozorování oblohy pomocí dalekohledu a oznámil objev Jupiterových měsíčků.

Hvězdný posel / Rozprava s Hvězdným poslem

Kameny z vesmíru
Jestlipak rozeznáte obyčejný kámen od kamene vesmírného původu…tedy od meteoritu?

Kameny z vesmíru

Astronomie - 100+1 záludných otázek
Zájemci o astronomii dostávají do rukou dlouho očekávané nové, zcela přepracované vydání knihy z roku 2003. První vydání chybělo již několik let na trhu, protože astronomie se tak překotně vyvíjí, že nové poznatky jsou na denním pořádku.

Astronomie - 100+1 záludných otázek

Planety
Rozšířené vydání, doplněné Mgr. Michalem Švandou o nové poznatky z planetologie je netradičním průvodcem světem planet. Popisuje a obrazově dokumentuje nejzajímavější místa na planetách a jejich družicích, ...

Planety

Jak přežít ve vesmíru
Nezadržitelně se blíží doba vesmírného turismu, lidská touha po objevování neznámého získá nový rozměr.

Jak přežít ve vesmíru

Kniha o vědě
Bohatě ilustrovaná, chronologicky řazená kniha, svým pojetím navazující na Matematickou knihu a Knihu o fyzice, shrnuje nejdůležitější a nejpřevratnější vědecké objevy od astronomie po psychologii.

Kniha o vědě