Nejprodávanější tituly - leden 2023
média a komunikace

Kniha kódů a šifer
Kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a vybírá z nich nejzajímavější témata, která podává srozumitelným způsobem.
média a komunikace
Ukázky

Kniha kódů a šifer

359 Kč
Novinářky
(4x)
Česká mediální scéna pohledem žen, které mají zásadní vliv na její podobu. Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem.
média a komunikace
Ukázky

Novinářky

386 Kč
Rivalové, zázraky i podrazy
Spojení televize a vrcholového sportu vytvořilo specifický a velmi vlivný žánr populární kultury. Vytváření sportovních příběhů, které je pro současná média typické, je zároveň snahou vtisknout těmto narativům trvalejší a ucelenější podobu.
média a komunikace

Rivalové, zázraky i podrazy

268 Kč
Rozumět televizi
Lucie Králová přináší unikátní kritickou reflexi vnitřního života České televize v oblasti dramaturgie dokumentárního filmu. Ukazuje, jak aktéři v televizi chápou dramaturgii a žánr, jaké představy mají o divácích i autorech a jak „rozumějí televizi“
média a komunikace

Rozumět televizi

735 Kč
Snít rozhlasem
Publikace představuje nový a originální pohled na média rozhlas a film: zkoumá, jak se ovlivňují a inspirují a jak to obohacuje umělecký účinek obou médií.
média a komunikace

Snít rozhlasem

180 Kč
Čtvrtá revoluce
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace
Ukázky

Čtvrtá revoluce

220 Kč
Kritické myšlení
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace

Kritické myšlení

107 Kč
Co je nového v médiích
Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality.
média a komunikace

Co je nového v médiích

252 Kč
Metrická společnost
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.
média a komunikace

Metrická společnost

252 Kč
Dělěj něco!

Nevšední publikaci ocení kromě odborníků z akademického prostředí i pamětníci a aktéři nezávislých scén.

média a komunikace

Dělěj něco!

306 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 43 položek
<< < 1 2 3 4 5 > >>