Nejprodávanější Kniha - leden 2023

Jak číst čísla
Data, grafy a analýzy nás dennodenně obklopují a narážíme na ně v médiích i při hospodských debatách. Statistiky nám slouží jako nepostradatelná opora při orientaci ve světě, a přece je čím dál víc zpochybňujeme....

Jak číst čísla

Náš vesmír počátkem 21. století
Kniha volně navazuje na předchozí titul "Náš vesmír" vydaný několikrát od roku 2000.Obsahuje výběr nejnovějších zajímavých záběrů, které doplňuje odborný text obou autorů, rozšiřující všeobecně vzrůstající zájem o astronomii nejenom u odborníků.

Náš vesmír počátkem 21. století

Norimberský trychtýř
Jedinečný průvodce světem fyziky pro středoškoláky i jejich rodiče – klíč k pochopení fungování světa.

Norimberský trychtýř

Skutečný Hawking
Ve své knize autor zkoumá, jak došlo k tomu, že Stephen Hawking je považován za jednoho z největších géniů lidstva. Hawking sice strávil svou vědeckou dráhu řešením hlubokých fyzikálních problémů, jeho proslulost však nespočívá na vědě...

Skutečný Hawking

Svět podle fyziky
Jim Al-Khalili mistrně osvětluje nejhlubší poznatky moderní fyziky a vysvětluje, co nám tato zásadní věda říká o vesmíru a povaze samotné reality.

Svět podle fyziky

Výpravy do říše údivu

Svět je úžasně podivný, plný zvláštních a neuvěřitelných věcí.

Od drobných tvorů žijících v loužích, kteří kupodivu mohou přežít nehostinnost vesmíru, až po barvu tak tmavou, že ji vaše oči vlastně ani nevidí.

Výpravy do říše údivu

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

„Duchové vesmíru“ volně navazují na předchozí tituly „Jak vznikal svět“, „Z kuchyně do vesmíru“ a „Blýskání“. V knížce naleznete ve třinácti příbězích poutavá svědectví o neutrinech, nejpodivnějších částicích, které kdy lidé objevili.

Duchové vesmíru aneb třináctero příběhů o neutrinech

Kvantechismus
Kvantechismus Adrzeje Dragana je knihou pro všechny, kteří byli s fyzikou na štíru, a přesto je zajímají témata jako černé díry, kvantová teleportace nebo antihmota. Díky jeho přístupnému stylu nepotřebujete roky studia ani odborné znalosti.

Kvantechismus

Matematický čert
Dvanáctiletý Robert nesnáší svého učitele matematiky, protože ten nechává své žáky řešit nudné úlohy a ještě ke všemu jim zakazuje používat kalkulačku. Ale potom Robert potká ve snu Číselného čerta, který jako zázrakem vzbudí jeho zájem o matematiku.

Matematický čert

Mechanika kosmického letu
Předkládaná kniha volně navazuje na předchozí dva díly Mechanika letu I, II, v nichž jsou probírány základy problémy mechaniky atmosférického letu a věnuje se problematice letu kosmického.

Mechanika kosmického letu