Ekonomii dobra a zla publikovalo v roce 2011 prestižní nakladatelství Oxford University Press. Od té doby kniha oslovuje nejen české, ale i zahraniční čtenáře.
Hodnocení pracovníků je nedílnou součástí práce každého vedoucího pracovníka. I ředitel školy musí hodnotit své pedagogy, jen v porovnání s jinými vedoucími pracovníky má mnohem složitější pozici.
V bestselleru Co nesmíte vědět! Michael Morris názorně
a srozumitelně vysvětlil, jak malá skupinka bankéřů sahá prostřednictvím hospodářských
a měnových válek po totálním ovládnutí světa. V tomto druhém díle se zaměřil na politiku.
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE.
V 18. vydání této časem a praxí prověřené publikace naleznete výklad všech paragrafů zákona o DPH se zvýrazněním veškerých novel pro rok 2022. Výklad je doplněn o 300 příkladů z praxe. Publikaci využijí všichni, kteří se ve své práci s DPH setkávají.
Podstatně přepracované druhé vydání knihy Hodnotové investování: Od Grahama po Buffetta a ještě dál přináší pronikavý a propracovaný přístup k investování, který vychází z téměř stoleté historie, počínaje Grahamem a Doddem.