V první kooperativní verzi hry Carcassonne musíte spolupracovat, abyste opět nastolili mír. Z mlhy se budou vynořovat neklidní duchové a strašidelné zámky a hřbitovy.
Co dělají ptáčci, když je venku ošklivo a nemohou se proletět a hrát si na sluníčku?
Dva příběhy o Čimčarákovi a jeho přátelích doplněné ptačím pexesem.
Osvědčená klasika v novém hávu. Hra pro 2 až 6 dobrodruhů od 8 let. Staň se urputným bojovníkem, hbitou lučištnicí nebo mocným paladinem a vydej se odhalit tajemství dračího hradu.
Interaktivní kniha Evropa na talíři z edice Kouzelné čtení je určená pro děti od 6 do 12 let, které zavede do kuchyní nejznámějších evropských zemí a představí jim typické místní pokrmy.
Mluvicí kniha Vlastivěda - zeměpisná část z edice Kouzelné čtení shrnuje dětem od 8 let to nejdůležitější z učiva vlastivědy pro 4. a 5. ročník se zaměřením na zeměpisné poznatky o naší vlasti.
Interaktivní mluvící dětská kniha Evropa na talíři s Elektronickou Albi tužkou 2.0 z edice Kouzelné čtení zavede děti od 6 let do kuchyní nejznámějších evropských zemí a představí jim typické místní pokrmy.
Angličtina pro samouky je první knihou z unikátního zábavně-vzdělávacího konceptu Tolki, díky kterému se dospělí a starší děti poutavou formou dozví spoustu zajímavých a užitečných informací.
Užijte si společné pohádkové chvilky s dětmi a přečtěte jim poutavé pohádkové příběhy, které si děti poté budou moci samy převyprávět, zatímco se pokusí poskládat puzzle s pohádkovými obrázky tak, aby na sebe obrázky logicky navazovaly.
Desková hra Španělsky Hravě vás hravým způsobem naučí španělsky. Začínáte na hrací ploše v České republice a vydáváte se s figurkami na dobrodružnou cestu do Španělska
Mravenečkův tablet provede vaše nejmenší okouzlujícím světem hmyzích kamarádů, kteří žijí na rozkvetlé louce. Hračka dítěti umožní hodiny skvělé zábavy a napomůže s rozvojem základních dovedností a znalostí.
Pexetrio ZVÍŘÁTKA NA STATKU je zábavná hra inspirovaná pexesem, která děti zároveň i vzdělává. Děti se naučí pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďata, poznat jejich prostředí a jejich produkty podle hesla „škola hrou“.