Moderně koncipovaná učebnice, se kterou zvládnete jazyk na takové úrovni, že porozumíte hlavním myšlenkám řečového projevu o běžných tématech z každodenního života.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Zvuková učebnice, s jejíž pomocí je možné se bez velké námahy naučit slovům, slovním spojením a větám, které se v každodenním styku s rusky mluvícími cizinci nejčastěji používají.
Aktualizované 3. vydání nově zahrnuje 750 otázek obsažených v souhrnných testech.
V neposlední řadě se zde setkáte s vysvětlením (včetně testů) z "problematické" oblasti názvosloví organických kyselin.
Přehledně a logicky seřazené gramatické jevy, které se můžete učit, nebo jen opakovat, shrnují vše, co pro běžnou komunikaci v němčině potřebujete. Vypracováním úvodního a závěrečného testu zjistíte, jakých pokroků jste dosáhli.
Tato klasická učebnice ruštiny, která studenty dovede přibližně na úroveň B1, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Jedna souhrnná učebnice pro všechny ročníky SOU obsahuje pečlivě zvolené ukázky z literatury od nejstarších dob po současnost. Vedle literárních ukázek autor zpracoval i základy literárního vývoje v rozsahu osnov SOU, informace o autorech a lite
Pracovní sešit spolu s učebnicí tvoří jedinečnou učebnicovou sadu zaměřenou na období „dlouhého“ 19. století (1789-1914). Pracovní sešit nabízí nový pohled na středoškolskou výuku dějin 19. století: