V tomto čísle si posvítíme na hrdiny. Vyberte si své superhrdinské jméno a poleťte s námi vylepšit svět. Proč je důležitá víra v sebe sama, jaké je desatero záchranáře pro děti a jak moc hrdinská mohou být některá nevděčná povolání.
Kniha propojuje nejnovější odborné poznatky o hře s praktickou inspirací a zkušeností rodiny se
čtyřmi dětmi a je určena všem rodičům, učitelům a průvodcům dětí. Svobodná hra má v rozvoji dětí zásadní
význam.
Možná jste si všimli, že se dnešní doba liší od doby vašeho dětství. Tradiční způsoby výchovy již nejsou funkční a leckdy způsobí ve výchově více problémů, než užitku.
Veselý betlém vytvořila Jindra Hubková (nar. 1959), akademická malířka a překladatelka. Díky původnímu konceptu je možné vytvořit originální trojdimenzionální figurky.
Naučte své potomky počítat od jedné do deseti s pomocí veselých zvířátek! Malé čtenáře budou světem počtů provázet lemuři, pandy, žirafy a další tvorové.
Tato barevná knížka seznámí děti se zvuky, které je možné slyšet na farmě. Poutavé fotografie jsou doprovázeny stručnými popisy a zajímavostmi ze života na farmě. Stisknutím obrázků se navíc děti naučí rozpoznávat zvuky zvířat a strojů.
Člověk si s sebou nese zvyky, nad nimiž se většinou příliš nezamýšlí. Pracujete-li však s malými dětmi, získávají zvyky zcela jiný význam. Co jsou vůbec zvyky a jakou roli hrají ve výchově malých dětí? Publikace dává odpověď na tyto otázky.
Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole.
Knížka je pro všechny budoucí i stávající rodiče i další dospělé, protože jsme všichni i děti svých rodičů. Často ani nechápeme, co a proč se nám v životě děje.
Knížka je sympatickou pozvánkou do světa Marka Hermana a Jiřího Haldy. Tihle dva chlapíci jezdí neúnavně po celé republice a přednášejí o výchově dětí a hledání sama sebe. Středobodem jejich světa je rodina a malé děti do šesti let.
Chuť malovat je vlastní každému člověku. Tradiční výchova, především ve škole, se snaží směřovat tuto přirozenou potřebu k umění. Zamezí-li se tomu, může se vyvinout zcela jiný projev, který Arno Stern nazývá stopou.