Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i peníze.
Povídáme si často, povídáme si o všem možném a obvykle na tom nenacházíme nic zvláštního. Ale i v takovém běžném povídání někdy narazíme na neporozumění, na střety v názorech, které mohou vést až ke sporu a konfliktu.
V novém vydání knihy se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích – když potřebujete něco pochopit, vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, někoho o něčem přesvědčit či dokonce motivovat k určitému jednání.
Většina lidí považuje konflikt za špatnou věc, které je nejlepší se za každou cenu vyhnout, ve skutečnosti je ale zdravý způsob přijetí konfliktu jedním ze zásadních faktorů úspěchu.
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V první linii“ je základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn.
Ať už vedete běžnou konverzaci, nebo vyjednávání, při němž jde o hodně, je velmi důležité pochopit podtext situace. Na pouhou řeč těla už spoléhat nelze, i při ní někteří lidé blafují.
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
Kniha světově uznávaného odborníka na neverbální komunikaci nabízí průlomový pohled na pět účinných principů, které odlišují výjimečné lidi od ostatních.