Pestré aktivity a úkoly pro žáky se specifickou poruchou učení jsou zaměřeny na rozvoj sluchového a zrakového vnímání, paměti, rytmizace a orientace v prostoru.
Problémy se čtením nemusí být vždy způsobeny dyslexií. I když symptomy jsou hodně podobné, problémy se čtením mohou být způsobeny
přetrvávajícími primárními reflexy, které mají negativní vliv na plynulost očních pohybů a spolupráci očí.
V českém prostředí unikátní publikace o přetrvávajících primárních refl exech,
je určena širokému spektru čtenářů a zejména těm, kteří se snaží vyřešit příčinu
lavinovitě narůstajících problémů dnešních dětí s učením a chováním.
Snahou autora této nové publikace je na základě vlastních ověřených postupů a zkušeností pomoci správně pochopit a uchopit stav mysli ÁDéHáĎáka a naznačit, jak mu usnadnit cestu životem i s jeho handicapem.
Kniha Toho dna se dotýkám už málo přináší životní příběhy lidí se zkušeností s poruchami příjmu potravy, kteří se zotavili nebo uzdravili. Motivací literární redaktorky a editorky Martiny Lupínkové byla vlastní zkušenost s poruchou příjmu potravy.
Kniha Tonyho Osgooda, britského odborníka na problematiku podpory lidí s mentálním postižením a chováním náročným na péči, vychází z metody podpory pozitivního chování (angl. zkratka PBS).